Прибуток підприємства: сутність, формування та використання (ID:137574)
Зміст
Вступ………………………………………………………………………..….. 3
1. Суть прибутку та джерела його формування…………………………….... 5
2. Вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на формування прибутку підприємства………………………………………………..…... 13
3. Аналіз формування та використання прибутку торговельного підприємства…………………………………………………………………….... 16
4 Удосконалення процесу формування та використання прибутку на торговельному підприємстві………………………………………………..... 29
Висновки……………………………………………………………………….. 38
Список використаної літератури…………………………………..……..… 40
Зразок роботи
ВСТУП
В сучасних ринкових умовах господарювання в Україні почала формуватися зміна форм та методів управління економікою підприємств. У господарській діяльності підприємств вплив ринкових законів, реформ не завжди носить позитивний характер, тому більша частина господарюючих підприємств знаходиться в стані ризику. Суб’єкти господарювання відчувають дефіцит обігових коштів, не завжди вчасно можуть розрахуватися з своїми борговими зобов’язаннями, а це в першу чергу веде до збитків.
Одним з важливих напрямків оздоровлення фінансового стану підприємства є удосконалення напрямків формування прибутку, аналіз методів його максимілізації, оптимізація витрат та розробка стратегії управління прибутком. Крім того, кінцевим позитивним результатом господарської діяльності підприємства є прибуток. Прибуток – це грошовий дохід, утворений в результаті виробничо-господарської діяльності. Прибуток виконує такі основні функції:
- оцінка підсумків діяльності підприємства;
- розподіл доходу між підприємством і державою, підприємством і його робітниками, між сферою виробництва і невиробничою сферою;
- джерела утворення фондів економічного стимулювання і соціальних фондів.
Отже, у зростанні прибутку зацікавлені як підприємство, так і держава. На підприємствах приріст прибутку досягається не лише завдяки збільшення трудового внеску колективу підприємства, а і за рахунок інших факторів. Саме тому, на кожному підприємстві необхідно систематично проводити аналіз формування, розподілу та використання прибутку.
Головними завданнями, які стоять перед підприємством з метою управління формуванням та використанням прибутку є:
- систематичний контроль за виконанням планів одержання прибутку;
- виявлення факторів формування показників прибутку та розрахунки їхнього впливу;
- вивчення напрямків і тенденцій розподілу прибутку;
- виявлення резервів збільшення прибутку;
- розробка заходів для використання виявлених резервів.
Інші роботи з даної категорії: