0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-коледж, Варіант №8, Потенціал підприємства, №1616 (ID:14208)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 23
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Методологія визначення вартості потенціалу підприємства 2. Шість функцій грошової одиниці: майбутня вартість одиниці, поточна вартість одиниці, поточна вартість аннуїтета, періодичний внесок на погашення кредиту, майбутня вартість аннуїтета, періодичний внесок до фонду накопичення Задача № 1 За наведеними даними визначити конкурентну позицію концерну «ROSHEN» на ринку кондитерських виробів і зробити висновки щодо управління конкурентоспроможністю його потенціалу. До складу концерну «ROSHEN» входять чотири кондитерські фабрики України: Київська ім.. Карла Маркса; Вінницька, Кременчуцька, Маріупольська. Таблиця 1 Результати ранжування кондитерських фабрик і їх виробів № з/п Кондитерська фабрика Споживчі властивості кондитерських виробів і їх ранги Ціна (Ц) Асортимент (А) Упаковка (У) Енергетична цінність (Е) Смакові властивості (С) бал ранг бал ранг бал ранг бал ранг бал ранг 1 Вінницька 9 1 8 1 9 1 7 3 9 1 2 Кременчуцька 7 4 5 4 4 7 6 5 7 4 3 Полтавакондитер 6 6 4 7 5 5 6 5 6 6 4 Україна 8 3 7 3 7 4 8 1 8 3 5 Буковинка 7 4 5 4 8 2 7 3 7 4 6 Маріупольська 5 7 3 8 5 5 6 5 6 6 7 ім. Карла Маркса 9 1 8 1 8 2 8 1 9 1 8 Харківчанка 4 8 3 4 4 7 6 5 5 8 Вага споживчої властивості 0,25 0,25 0,3 0,05 0,15 Задача № 2 Підприємство володіє ноу-хау щодо виготовлення виробу. Витрати на виробництво виробу без використання ноу-хау складають 6,5 грн. за одиницю. При цьому 45% собівартості припадає на трудові витрати. Річний обсяг реалізації виробів – 300000 одиниць. Ноу-хау дає підприємству можливість економити на кожному виробі за рахунок більш раціонального використання матеріалів 1,25 грн. і 40% трудових витрат. За прогностичними оцінками, ця перевага буде зберігатися 6 років. Необхідно оцінити вартість ноу-хау при ставці дисконту 15%. Тестові завдання І. До суб'єктних складових потенціалу підприємства відносять: а) інноваційний потенціал; б) фінансовий потенціал; в) інфраструктур ний потенціал; г) маркетинговий. 2. Ефективність роботи відділу вище суми ефективностей кожного фахівця за рахунок дії: а) закону конкуренції; б) закону пропорційності; в) закону ефекту масштабу виробництва; г) закону синергії. 3. В процесі формування корпоративної стратегії фірми з допомогою SWОТ-аналізу визначаються: а) стратегія адаптації до середовища і стратегія адаптації до ресурсів підприємства; б) стратегія адаптації до середовища і стратегія формування середовища; в) стратегія активного наступу і стратегія пасивної оборони; г) ділова, функціональна і операційна стратегії. 4. Термін «ліквідність підприємства» пов'язаний із: а) можливістю швидко і вчасно розрахуватися по боргових зобов'язаннях; б) гнучкістю підприємства та здатністю до зміни виробничих факторів в умовах нестабільності зовнішнього середовища; в) низьким рівнем дебіторської і кредиторської заборгованості; г) можливістю швидкого продажу активів за рішенням власника. 5. Особливістю порівняльного підходу є: а) орієнтація на ретроінформацію та досягнуті результати фінансово-господарської діяльності; б) орієнтація на перспективи розвитку підприємства; в) орієнтація на потік майбутніх доходів; г) орієнтація на витрати, необхідні для відтворення аналогічного підприємства. 6. Застосування методу прямої капіталізації рентного доходу відносно за умов: а) наявності ідентичних об'єктів оцінки; б) постійності та незмінності грошового потоку від використання об'єкта; в) змінності потоку доходів від використання об'єкта; г) непередбачуваності змін зовнішнього середовища. 7. В основі вартісної оцінки обладнання за ціною однорідного об'єкту є: а) можливий доход від експлуатації однорідного об'єкта; б) повна собівартість виробництва однорідного об'єкта; в) цінова інформація по комплектуючим вузлам однорідного об'єкта; г) індекси зміни цін на групи однорідних об'єктів. 8. Гудвіл – це: а) вартість ділової репутації підприємства; б) величина, на яку вартість бізнесу при продажу перевищує ринкову вартість його активів; в) частина вартості діючого підприємства, яка визначається його іміджем, діловими зв'язками, відомістю фірмового найменування; г) усі відповіді правильні. 9. Основним об'єктом оцінки кадрового потенціалу виступає: а) індивідуальні професійно-кваліфікаційні характеристики працівника; б) група працівників певної професії і кваліфікації; в) загальна сума професійно-особистісних якостей працівників; г) сукупний працівник. 10. Грошовий потік для власного капіталу включає: а) чистий прибуток, амортизаційні відрахування, приріст власних оборотних коштів, приріст інвестицій; б) чистий прибуток, приріст власних оборотних коштів, приріст інвестицій, приріст заборгованості; в) чистий прибуток, амортизаційні відрахування, проценти за кредит; г) чистий прибуток, амортизаційні відрахування, приріст власного капіталу. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову