0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ (ID:14804)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 110
Рік виконання: 2010
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1.Визначення конкурентоспроможності та конкурентних ринків 1.2. Сучасні підходи щодо управління 1.3. Принципи та оцінка конкурентоспроможності продукції та підприємства РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЗАПОРІЗЬКОГО ЗАВОДУ ФЕРОСПЛАВІВ.. 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ «ЗЗФ» 2.2. Позиціювання досліджуваного підприємства на вітчизняному та світовому ринках…………… 2.3. Оцінка конкурентоспроможного потенціалу ВАТ «ЗЗФ» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ВАТ «ЗЗФ» НА РИНКАХ ЗБУТУ 3.1. Розвиток ресурсозберігаючих технологій виробництва марганцевих сплавів… 3.2.Напрями економії матеріальних ресурсів на підприємстві… 3.3.Формування на ВАТ «ЗЗФ» маркетингової інформаційної системи… ВИСНОВКИ …………………… РЕКОМЕНДАЦІЇ……… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……… ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову