0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КНАУ, варіант Б-6, Економічне обгрунтування господарських рішень, №2814 (ID:16043)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 22
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання № 1 "Порівняльна економічна оцінка ефективності експлуатації літаків у заданих умовах організації авіаперевезень" Мета завдання: закріпити теоретичні знання і одержати практичні навички в розрахунках порівняльної економічної ефективності капітальних вкладень і виборі найбільш ефективного їхнього варіанта, зв'язаного із впровадженням конкретних типів повітряних суден (ПС) для заданих умов експлуатації. Зміст завдання: відповідно до вихідних даних і методичних рекомендацій вирішити наступні задачі: 1. За критерієм мінімуму зведених витрат визначити оптимальні зони використання заданих типів літаків у залежності від безпосадкової дальності їхнього польоту. Для цього необхідно : – визначити залежності собівартості одного тонно-кілометра від дальності польоту літаків заданих типів; – визначити залежність питомих капітальних вкладень по кожному типу літака від дальності його польоту ; – визначити залежності зведених витрат від дальності безпосадкового польоту літаків заданих типів; – визначити найбільш ефективні зони використання кожного типу літака по дальності польоту; – побудувати на одному рисунку графіки, що відображають залежності для двох аналізованих типів літаків: – собівартості одного тонно-кілометра; – зведених витрат від дальності безпосадкового польоту. Таблиця 1 Техніко-економічні показники літаків Показники Типи літаків h m Ціна планера літака із обладнанням, млн. грн. 78 37 Ціна двигуна, млн. грн. 11 5 Кількість гнізд для двигунів на літаку, один. 2 2 Максимальне комерційне завантаження, т 15,5 7,5 Крейсерська швидкість літака, км/год. 780 820 Економічна дальність польоту літака, км 1800 4000 Максимальна дальність польоту літака, км 5700 5100 Гранична дальність польоту літака, км 2600 4800 Собівартість однієї виробничої льотної години, тис. грн./год. 20 9,5 Коефіцієнт використання комерційного завантаження, частка одиниці 0,75 0,83 Коефіцієнт, що враховує об'єм капітальних вкладень у наземні засоби, частка одиниці 1,14 1,17 Типи літаків, що за техніко-економічними показниками належать до одного класу із заданим типом (довідково) В737-500 Ан-148-100Е Середньорічний наліт годин на списочний літак, год/рік-літак 4800 4800 Завдання № 2 "Економічна оцінка ефективності залучення інвестицій у збільшення парку літаків для заданих умов їх експлуатації" Мета завдання: закріпити теоретичні знання і одержати практичні навички в розрахунках економічної ефективності залучення інвестицій для здійснення авіапідприємством збільшених обсягів перевезень протягом заданого проекту. Зміст завдання: у цьому завданні використовуються вихідні дані та окремі результати розрахунків, одержані після виконання завдання 1 "Порівняльна економічна оцінка ефективності експлуатації літаків у заданих умовах організації авіаперевезень". Загальна постановка завдання 2 полягає у тому, що авіапідприємство розробляє та обґрунтовує проектне рішення щодо доцільності оренди одного із двох можливих типів літаків для організації перевезень на авіалініях із заданою безпосадковою дальністю ( ) протягом кожного із поточних років (t) терміну здійснення проекту (1, 2,…, t,..,T). Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову