0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розроблення продуктової політики туристичного підприємства ТОВ “МІБС Тревел”, м. Київ (ID:17146)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 110
Рік виконання: 2010
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОДУКТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1 Сутність та основні цілі продуктової політики туристичного підприємства 7 1.2 Визначення та класифікація продуктів туристичного підприємства 16 1.3. Основні етапи розробки туристичного продукту 26 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПРОДУКТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "МІБС ТРЕВЕЛ 33 2.1 Дослідження управління продуктовою політикою підприємства ТОВ "МІБС Тревел 33 2.2 Характеристика основних напрямів продуктової політики підприємства ТОВ "МІБС Тревел 43 2.3 Розрахунок конкурентоспроможності туристичного продукту 54 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОДУКТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 66 3.1 Аналіз тенденцій розвитку сучасного ринку туристичних послуг 66 3.2 Пропозиції щодо нової продуктової стратегії туристичної фірми ТОВ "МІБС Тревел 76 3.3 Шляхи оптимізації управління системою якості туристичного продукту в умовах конкуренції 84 ВИСНОВКИ 95 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 99 ДОДАТКИ 105 Надсилаю скорочений варіант роботи 0509319876
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову