МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «Харків’янка" (ID:171588)
Зміст
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1 Теоретичні аспекти маркетингової стратегії 5
1.2 Фактори формування маркетингової стратегії підприємства 9
1.3 Специфіка, особливості та етапи формування
маркетингової стратегії в діяльності підприємства 13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ ТА ВНУТРІШНІХ СКЛАДОВИХ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 18
2.1. Загальна характеристика підприємства 18
2.2.Аналіз внутрішнього середовища підприємства 20
2.3. Аналіз існуючої стратегії підприємства
ПАТ «Харків’янка» 44
2.4 Аналіз зовнішнього середовища підприємства 46
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКАЗАХОДІВ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 57
3.1. Побудова дерева цілей підприємства 57
3.2. Стратегічний набір і обґрунтування маркетингової стратегії 60
3.3 Опис інноваційного проекту на ПАТ «Кондитерська фабрики
«Харків’янка» 63
3.4. Оцінка ефективності інноваційного проекту 68
ВИСНОВОК 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
Зразок роботи
Специфіка, особливості та етапи формування маркетингової стратегії в діяльності підприємства
Маркетинг включає в себе комплексні дослідження, інформаційні системи та планування. Формування маркетингової стратегії на підприємстві починається з дослідження. Дослідження ринку відкриває різні сегменти, які складаються зі споживачів з різними потребами. Підприємство має обирати тільки ті сегменти, які зможе задовольнити найкращим чином. Для кожного цільового сегмента має бути здійснено позиціонування пропозицій, за допомогою якого споживачі визначать, наскільки ці пропозиції відрізняються від пропозицій конкурентів. На наступному етапі розвитку набуває комплекс маркетингу, що складається з товару, ціни, розповсюдження і просування. Далі підприємство здійснює забезпечення комплексу маркетингу та контроль для відстежування та оцінювання результатів [9].
Маркетингова стратегія передбачає:
1) сегментування ринку;
2) виділення окремих груп споживачів;
3) вибір цільових ринків;
4) визначення цільових сегментів, на які фірма орієнтуватиме свою діяльність;
5) позиціонування товару на ринку;
6) визначення конкурентів-мішеней;
7) визначення конкурентних переваг.
На корпоративному рівні розробляється корпоративна маркетингова стратегія. На бізнес-рівні визначається конкурентна стратегія. Функціональний рівень пов’язаний з розробкою стратегії вибору цільового сегмента, стратегії позиціонування та маркетингових стратегій за елементами комплексу маркетингу. Для формування маркетингової стратегії підприємству необхідно чітко визначити напрям розвитку, конкурентні переваги, що стануть основою стратегії, стратегію зростання, конкурентну стратегію, функціональні маркетингові стратегії [3].
Проаналізувавши наведені вище положення, можна визначити місце розробки маркетингової стратегії в системі підприємницької діяльності підприємства. На першому етапі формування стратегії маркетингу виступає сегментація ринку послуг. Ринковий сегмент являє собою стійку підгрупу загальної сукупності споживачів, що висувають специфічні вимоги до продукту. Основним критерієм ринкового сегментування є донесення до цільової аудиторії необхідної інформації за допомогою реклами або інших форм комунікації. Кожен сегмент характеризується відповідною групою показників. До основних з них належать:
1) вимірюваність сегменту;
2) доступність;
3) дохідність;
4) можливість освоєння;
5) конгруентність;
6) стабільність.
Інші роботи з даної категорії: