Зміст
1. Торговельна надбавка у складі ціни виробу
2. Пристосування ціни та її характеристика
3. Види цін зовнішньоекономічної діяльності
4. Задача № 1
Випуск продукції дає змогу підприємству забезпечити беззбитко¬вість у майбутньому на рівні 10000 од. продукції. При цьому умовно-постійні витрати виробництва становлять 1000 ум. од., змінні — 0,2 ум. од. Визначити обсяг випуску продукції, який необхідно запла¬нувати, щоб отримати 1000 ум. од. балансового прибутку, і ціну, яку підприємство повинно визначити, якщо рівень ціни вдвічі перевищує рівень змінних витрат виробництва.
5. Задача № 2
Оптово-посередницьке торговельне підприємство планує реалізовувати холодильники, для чого укладає контракт з виробником. Середня оптова ціна на ринку одного холодильника — 645 ум. од. Витрати підприємства на транспортування — 360 ум. од. за 40 холодильників. У середньому на виріб планується 18 ум. од. на заробітну плату, інші витрати становлять 640 ум. од. на всю партію. Розрахувати відпускну ціну холодильників підприємства, якщо запланований рівень прибутку — 15 % за холодильник.
6. Задача № 3
Роздрібне торговельне підприємство уклало угоду з іноземним партнером на постачання алкогольних напоїв за ціною 1,2 ум. од. за пляшку. На 1 л цього виробу встановлено акцизний збір 2,8 ум. од. Витрати торговельного підприємства, пов'язані з проходженням то¬вару через митний кордон, — 0,7 ум. од. на одну пляшку. Вартість сплаченого мита — 0,4 ум. од. Витрати на транспортування товару від кордону до торговельного підприємства — 0,3 ум. од. на одну пляшку. Через непорозуміння при оформленні товару його було затримано на митниці на 4 доби, причому за кожну добу торговельне підприємство повинно сплатити 0,1 ум. од. за кожну пляшку. Витрати, пов'язані зі зберіганням товару на складі підприємства протягом трьох місяців, — 0,4 ум. од. на місяць за одну пляшку, а пов'язані з реалізацією — 1,4 ум. од. за пляшку. Підприємство планує отримати прибуток 1,1 ум. од. за одиницю виробу. Розрахувати роздрібну ціну цього виробу.
Література