0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (ID:179234)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2017
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО – МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Економічна сутність конкурентоспроможності продукції підприємства та її характеристика 1.2. Методологія оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємства 1.3. Основні підходи до управління конкурентоспроможністю продукції підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТО-СПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ 2.1. Загальна організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз конкурентоспроможності продукції 2.3. Оцінка сильних і слабких сторін, загроз і можливостей підприємства РОЗДІЛ 3 ОБГРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах сьогодення, коли всі виробники продукції чи послуг знаходяться в умовах жорсткої конкуренції постає питання виживання та можливостей розвитку підприємства. Спроможність витримувати конкуренцію щодо інших товарів і послуг характеризує така економічна категорія, як конкурентоспроможність продукції Розглянувши підходи вчених-економістів щодо визначення основних складових частин конкурентоспроможності продукції, можна стверджувати, що дана складна категорія поєднала в собі наступні ознаки і характеристики: ефективне господарювання та протидія конкурентним діям з боку інших суб’єктів господарювання; наявність ґрунтовної і ефективної стратегії конкурентного розвитку; утримання і реалізація усіх конкурентних переваг; виготовлення конкурентоспроможної продукції; забезпечення ефективного розширеного відтворення господарської діяльності та можливість пристосування до кон’юнктурних змін. Оцінка конкурентоспроможності продукції була проведена на матеріалах ПрАТ «Прилуцький м’ясокомбінат». Сьогоднi це - сучасне, потужне, перпективне пiдприємство, що стабiльно i швидко розвивається. У 2008 роцi ПрАТ «Прилуцький м'ясокомбiнат» сертифiкований на вiдповiднiсть вимогам ДСТУ ISO 9001-2001 та ДСТУ4161-2003 по якостi та безпечностi продукцiї. Основнi види продукцiї, якi виробляє товариство: ковбаснi вироби, свиннi копченостi, напiвфабрикати м'яснi та вироби макароннi з начинкою. Можна говорити про достатньо нестабільне становище підприємства, про що говорить зменшення майна підприємства за рахунок необоротних активів, власного капіталу, чистого доходу і валового прибутку, середньомісячної оплати праці та продуктивності праці. Разом з тим, виникає наявність чистого збитку і невисока середньомісячна оплата праці, яка недостатньо мотивує співробітників та зниження продуктивності праці. Основою конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Прилуцький м'ясокомбiнат» виступає новизна сировинного (рецептурного рішення), зовнішнього вигляду. Конкурентноздатність продукції ПрАТ «Прилуцький м'ясокомбiнат» є вищою за ПАТ «Ніжинський м’ясокомбінат», через те, що перший завод має більший досвід роботи, ширшу номенклатуру виробів і послуг, вищу якість, але отримує менший прибуток і має вищу ціну. Також ПрАТ «Прилуцький м'ясокомбiнат» має нижчу конкурентноздатність, ніж Новгород – Сіверський м’ясокомбінат через те, що має нижчу рентабельність і гірше організовану службу збуту і просування товару. Але по деяким параметрам, спостерігається навіть перевищення показників конкурента – щодо обсягу валового прибутку, обсягу реалізації та якості продукції. Однією з важливих задач при розробці плану збільшення конкурентоспроможності є пошук оптимального асортименту продукції, який повинен задовольнити потреби споживачів і забезпечити високі техніко-економічні показники виробництва (товарна продукція, прибуток, рентабельність і ін.). Підприємству пропонується розробити і втілити в життя проект випуску дорогої і якісної продукції, яка буде випускатися за державними стандартами, а не технічними умовами, як випускає більшість виробників області, буде містити позначку про відсутність генно – модифікованих організмів і буде реалізовуватись як продукція для споживачів з високим рівнем доходу, які дбають про власне здоров’я та безпеку споживання. Отже, в результаті здійснення даного проекту можна констатувати наступне: обсяг виробництва і реалізації продукції значно зросте, потужності почнуть завантажуватись на 85%, підприємство почне отримувати прибуток, але головне – воно почне випускати якісну і конкурентоздатну продукцію, яка зможе завоювати ринок, оскільки випущена відповідно до Державних стандартів і не містить шкідливих для здоров’я домішок, хоча ціна її і буде дещо вища за аналоги.