0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Прогнозування попиту на товари виробничого призначення (ID:204358)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 51
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 Місце та роль попиту в системі маркетингових знань 5 1.1 Сутність поняття попиту 6 1.2 Специфіка промислового попиту, його відмінні риси 8 1.3 Сучасні методи дослідження та прогнозування промислового попиту 11 1.3.1 Евристичні методи дослідження попиту 11 1.3.2 Прогнозування промислового попиту, засноване на методах математичного моделювання 14 РОЗДІЛ 2 Прогнозування попиту на товари виробничого призначення 24 2.1 Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні 24 2.2 Організаційно-економічна характеристика підприємства «Монделіс Україна» 26 2.3 Прогнозування попиту какао-бобів підприємством «Монделіс Україна» 35 РОЗДІЛ 3 Можливість застосування отриманих результатів на практиці та можливості підвищення ефективності прогнозування попиту 40 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Прогнозування товарів виробничого призначення є одним з ключових показників будь-якого виробничого підприємства, що характеризує його комерційну діяльність, і набуває особливого значення в умовах ринку, оскільки багато в чому визначає його майбутній прибуток і стратегію подальшого розвитку. Результати прогнозування обсягу закупівель можуть розглядатися як початкова стадія планування виробництва і збуту продукції, що визначає вибір шляхів їх досягнення. Аналіз досліджень і публікацій. Прогнозування товарів різного призначення розглядається в ряді робіт як вітчизняних (А. Ільїн, В. Ветроградов, С. Кошечкин), так і зарубіжних авторів (С. Хейман, Д. Санчес), де використовуються відомі методи експертних оцінок, регресійного, кореляційного аналізу, екстраполяції тренда і т.д. Останнім часом в задачах прогнозування обсягу товарів і обгрунтування маркетингових рішень знаходить застосування адаптивний регресійний аналіз (В. В. Давніс). Мета роботи – розглянути особливості попиту на товари виробничого призначення та виявити основні способи його прогнозування на прикладі підприємства «Монделіс Україна». Для досягнення поставленої мети було поставлено наступні завдання: 1. Розглянути сутність понятя попиту; 2. Визначити специфіку промислового попиту, його відмінні риси; 3. Навести сучасні методи дослідження та прогнозування промислового попиту; 4. Проаналізувати ринок кондитерських виробів в Україні; 5. Розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства «Монделіс Україна», 6. Спрогнозувати попит даного підприємства на какао-боби. 7. Проаналізувати можливості застосування отриманих результатів на практиці та можливості підвищення ефективності прогнозування попиту. РОЗДІЛ 1 Місце та роль попиту в системі маркетингових знань Маркетинг (від англ. market — «ринок») порівняно молода наука, що налічує близько ста років. Передумови виникнення маркетингу пов’язані з організацією системи ринкового збуту на наукових засадах, яка одержала назву дистрибуція (розподіл на ринку). Після цього ринок почав набувати ознак впорядкованої структури, інституту або механізму, що зводить разом покупців (пред’явників попиту) і продавців (постачальників) окремих товарів та послуг і забезпечує їх нормальну взаємодію[9]. У 1902 р. викладання маркетингу як науки запроваджується в університетах США. Розвиваючись, теорія маркетингу починає охоплювати процесс просування товару (реклама, дослідження покупців тощо), вивчення попиту і його задоволення, започатковує розроблення інструментів регулювання ринку. Під назвою «маркетинг» в управлінні виникла нова, з чітко визначеними межами, функціями, цілями, методами течія, яка активно розвивається в багатьох країнах світу. Виділившись у самостійну науку, маркетинг обґрунтовано посів чільне місце у ряді досягнень економічних наук і практики бізнесу [12]. Маркетинг перетворюється на єдиний комплекс організації виробництва і збуту товару (послуги), спрямований на виявлення та задоволення потреб конкретної групи споживачів з метою одержання прибутку. Успішна діяльність кожного суб’єкта ринку в конкурентному середовищі позитивно впливає на загальний добробут соціуму, що значною мірою залежить від результативного маркетингового управління у відповідних об’єктах. Проте, як показує практика «імплантації» вітчизняної економіки у ринкове господарство, маркетинг стає «вузьким місцем» підприємств, оскільки досить часто вони керуються принципом «продати, що купують, і за будь-яку ціну» [10]. У деяких підприємствах вважають, що їхня продукція має ВИСНОВКИ В процесі виконання роботи було розглянуто сутність понятя попиту, визначено специфіку промислового попиту, виділено його відмінні риси, наведено сучасні методи дослідження та прогнозування промислового попиту. Особлива увага була приділена меті створення трендових моделей економічної динаміки, наведено типи кривих росту для економічних процесів та їх особливості, які необхідно враховувати при складанні прогнозів. Також було проаналізовано ринок кондитерських виробів в Україні. Було визначено, що за останні роки відбулось зниження обсягів виробництва кондитерських виробів, але у 2017 році обсяги виробництва шоколаду збільшились майже на 2%. Кондитери змушені боротися переважно за споживчі переваги на внутрішньому ринку. А запропонувати покупцям з вельми обмеженим бюджетом можна тільки недорогу продукцію. Враховуючи те, що вартість сировини зростає, важливо правильно спрогнозувати кількість імпортованої сировини – товару промислового призначення, так як це впливає на подальше виробництво готової продукції, і, як наслідок, на фінансові показники підприємства в цілому. Мною було розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства «Монделіс Україна» – українського підприємства, що належить до групи компаній Mondelēz International, – найбільшого у світі виробника шоколадної продукції, печива та цукерок, а також другого найбільшого у світі виробника жувальної гумки. В процесі роботи було спрогнозовано попит даного підприємства на товари виробничого призначення – какао-боби. Проаналізовано можливості застосування отриманих результатів на практиці та можливості підвищення ефективності прогнозування попиту.
Інші роботи з даної категорії: