0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ В ТОВ «Вельта-ЛТД» (ID:23103)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 93
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст : ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 1.1.Поняття, задачі та типологія бізнес-плану 1.2. Структура та зміст бізнес плану 1.3. Методичні основи аналізу ефективності бізнес-плану РОЗДІЛ 2.ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ в ТОВ «Вельта-ЛТД» 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Вельта-ЛТД» 2.2. Аналіз фінансово-економічного становища ТОВ «Вельта-ЛТД» 2.2 Обґрунтування напрямків розвитку підприємства РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ В ТОВ «Вельта-ЛТД» 3.1. Пропозиції виробництва нової продукції 3.2. Аналіз та страхування ризиків 3.3. Ефективність запропонованих заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ ВИСНОВКИ На підставі проведенного дослідження теоретичних основ бізнес-планування та практичної реалізації набутих навичлк, зроблено наступні висновки. Бізнес-план - це план розвитку підприємства, необхідний для освоєння нових сфер діяльності, створення нових видів бізнесу. Вдало розробивши бізнес-план, можна отримати надійний інструмент у змаганні з конкурентами і в розширенні своєї особистої справи. Бізнес-план надає можливість оцінити життєздатність підприємства в умовах конкуренції, дає орієнтири для першочергової діяльності, служить аргументом для одержання фінансової підтримки від зовнішніх інвесторів. Практика свідчить, що на сучасному етапі розвитку підприємництва в Україні бізнес-план більш за все потрібен підприємцям, які сподіваються залучити іноземні інвестиції, оскільки більшість іноземних інвесторів віддають перевагу традиційній схемі надання коштів, вирішальним моментом якої виступає розгляд бізнес-плану. На підставі аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ «Вельта ЛТД» виявлено, що підприємство має сталий фінансово – економічний стан, прибуткова робота дозволяє розвиватись інтенсивним шляхом, шляхом розширеного відтворення – завдяки підвищенню економічної ефективності виробництва та постійного оновлення асортименту продукції. На основі проведеного дослідження зовнішнього середовища з”ясовано, що у ТОВ «Вельта ЛТД» застосовується стратегія “обмежений ріст”. Для стратегії обмеженого росту характерно встановлення цілей від досягнутого. Щодо продукції, на підприємстві застосовується стратегія диференціації, яка полягає в тому, що підприємство виробляє різні види продукції, які відрізняються споживчими властивостями, якостями, оздобленням, упаковкою і призначаються для багатьох сегментів. Підприємство має намір працювати на багатьох сегментах і розробляє для кожного з них окрему пропозицію. Пропонуючи різноманітні косметичні вироби, підприємство має намір збільшити збут і глибше проникнути на кожний із освоюваних сегментів ринку. Акцент робиться також на зростанні кількості повторних покупок враховуючи спеціалізацію підприємства. Стратегія „обмеженого росту” і стратегія диференціації продукції не відповідають ситуації, що склалась на ринку для ТОВ «Вельта ЛТД». Стратегія обмеженого росту в умовах загостреної конкурентної боротьби може призвести для поступового втрачання позицій на ринку. В жорстко-кнкурентних умовах на сучасному етапі виграють ті підприємства, які впроваджують інноваційні рішення і втлюють їх в життя для більш повного задовлення потреб споживачів. В рамках інноваційного розвитку ТОВ «Вельта ЛТД» сформована підприємницька ідея і підтверджено підприємницький задум: запровадити виробництво гіпоалергенної дитячої косметики. Дана продукція є затребуваною на ринку, оскільки кількість дітей-алергіків, а також людей, хворих на алергію зростає. При цьому на ринку на даний момент ця ніша (гіпоалергенної косметики) є вільною, виробники здебільшого орієнтуються на масового споживача, не виділяючи даний вузький сегмент споживачів. Тому в ТОВ «Вельта ЛТД» є гарні шанси отримати високий соціальний і економічний ефект, задовольнивши потреби даного сегменту. Використання стратегії інтенсивного проникнення на ринок нової продукції дозволить ТОВ «Вельта ЛТД» збільшити обсяги збуту та ринкову частку підприємства. Інноваційна продукція ТОВ «Вельта ЛТД» має реалізуватись за допомогою таких засобів її реалізації:  впровадження фасування інноваційних косметичних виробів для дітей у привабливі упаковки з фірмовими логотипами;  укладення прямих контактів з мережею найбільших супермаркетів і дитячих закладів;  активізація засобів стимулювання збуту та комунікаційної політики. Оцінка економічної ефективності показала, що вже в перший рік реалізації нової продукції виручка від реалізації за прогнозованими даними зросте на 26824 тис.грн. Відповідно зросте і валовий прибуток від реалізації продукції – на 7510 тис.грн. Також, підвищиться загальна рентабельність виробництва продукції. Інвестиційні витрати в розмірі 8707 тис.грн. окупляться на початку 2 року реалізації проекту. Впровадження нової продукції в ТОВ «Вельта ЛТД» дозволить забезпечити дітей і людей, хворих на алергію корисною косметичною продукцією, що матиме великий соціальний ефект.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову