0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка підприємства (ID:232660)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 34
Рік виконання: 2018
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
1. Поняття, класифікація і структура основних засобів підприємства 2. Економічна оцінка доцільності інвестування 3. Поняття і класифікація доходу підприємства 4. Форми і системи оплати праці Завдання 1 За даними, наведеними в таблиці розрахувати показники ефективності використання основних засобів. Вартість основних засобів на початок року, тис.грн. – 472,79 Введено основних засобів, тис.грн./місяць року – 16,9 / 2 Виведено основних засобів, тис.грн. / місяць року – 14,6 / 6 Чисельність промислово – виробничого персоналу, чол. – 147 Обсяг виробленої продукції, тис.грн. – 1523,4 Річний прибуток, тис.грн. – 179,98 Завдання 2 У звітному році підприємство виготовило і реалізувало продукції на 6125 тис.грн. при середньорічному залишку нормованих обігових коштів 875 тис.грн. У плановому році обсяг реалізації зросте на 16%. Визначити потребу підприємства в оборотних засобах або суму вивільнених оборотних ресурсів за рахунок прискорення оборотності на 12%. За результатами розрахунків зробити висновки. Завдання 3. Виробнича програма підприємства на плановий період визначена на суму 1857,79 тис.грн., що на 18% більше, ніж в базовому періоді. Виробіток на одного працюючого у базовому періоді становив 6560 грн. За рахунок кращої організації виробництва чисельність промислово – виробничого персоналу зменшилась у плановому періоді на 40 чол. Визначити % зростання продуктивності праці за плановий період, а також чисельність промислово – виробничого персоналу у плановому періоді. Завдання 4. Підприємство виготовляє продукцію, основні економічні параметри якої становлять: ціна продажу 1 кг продукту – 1,84 грн., змінні витрати (сировина, матеріали, праця, накладні витрати) на одиницю (1 кг) продукції – 1,12 грн., загальна сума постійних витрат по підприємству за рік – 96047 грн., обсяг реалізації продукції за минулий рік – 1174 т. Дирекція підприємства не задоволена результатами діяльності за минулий рік і розглядає декілька можливостей зростання прибутковості, а саме: підвищення витрат на просування продукції на ринку; підвищення зовнішнього вигляду продукції з одночасним збільшенням ціни реалізації; підвищення ціни реалізації. Необхідно оцінити привабливість для підприємства і доцільність здійснення зазначених заходів за наступних умов: 4.1. Менеджер зі збуту впевнений, що рекламна кампанія здатна збільшити обсяг реалізації на 26%. Якщо метою дирекції підприємства є підвищення прибутку поточного року на 21% порівняно з минулим роком, тоді яку максимальну суму може підприємство витратити на рекламу? 4.2. Припустимо, що підприємство з метою підвищення привабливості продукції для споживача планує поліпшити упаковку продукції, що призведе до підвищення змінних витрат на 0,12 грн. на одиницю продукції. Ціну продукції планується підняти на 8,4%. Обчисліть прибуток підприємства в поточному році. 4.3. Підприємство збільшує ціну продажу на 10,9%. Обсяг реалізації падає на 15,7%. Чи буде рішення підвищити ціну правильним? Обчислити обсяг реалізації, необхідний за нової ціни, щоб підприємство отримало такий же прибуток, як і минулого року. Зробити висновки щодо доцільності обрання того чи іншого напрямку зростання прибутковості діяльності підприємства в поточному році. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову