Стратегічне управління підприємством (ID:241327)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 РОЗРАХУНОК ПОКАЗНИКІВ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4
1.1 Теоретичні аспекти бізнес-планування та методика розрахунку показників 4
1.2 Розрахункова частина 5
1.3 Додаткові розрахунки: 8
Завдання 1: 8
Завдання 2 10
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ОКРЕМИХ ПОКАЗНИКІВ БІЗНЕС-ПЛАНУ
2.1. Cутність маржинального прибутку і основних методів його застосування 15
2.2. Розрахункова частина 15
Завдання 1. 15
Завдання 2. 18
Завдання 3. 20
ВИСНОВКИ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
Зразок роботи
ВСТУП
Сучасний етап господарювання для багатьох підприємств характеризується пошуком нових стратегічних напрямів діяльності, впровадження яких сприятиме підвищенню конкурентоспроможності. В цих умовах зростає роль ефективного управління підприємством, заснованого на стратегічному плануванні, як складному соціально-економічному підґрунті, що є одним із ключових шляхів стабілізації української економіки в цілому. На даний час середовище діяльності багатьох підприємств характеризується підвищенням складності і невизначеності, що підтверджує необхідність втілення в практику ідей і технологій стратегічного планування. Розробка стратегії є одним з ключових етапів управління безпекою підприємства в умовах економічної нестабільності. Стратегічне управління дозволяє підготуватися до майбутніх змін з урахуванням внутрішнього потенціалу компанії та зовнішніх можливостей середовища. Розробка стратегії передбачає пошук найліпших шляхів досягнення поставлених цілей, використовуючи можливості зовнішнього середовища та внутрішнього потенціалу, та її втілення у системі довгострокових планів організації.
Метою курсової роботи є систематизація, закріплення, розширення теоретичних і практичних знань стратегічного планування та управління діяльності підприємства для застосування їх на практиці.
Завданнями курсової роботи є:
- виконання економічного дослідження сформульованої стратегічної проблеми, пов’язаної з діяльністю підприємства;
- розробка рекомендацій щодо поліпшення функціонування досліджуваного підприємства;
- розвиток навичок самостійної роботи і оволодіння методикою дослідження та експерименту за обраними завданнями стратегічного планування.
РОЗДІЛ 1 РОЗРАХУНОК ПОКАЗНИКІВ БІЗНЕС-ПЛАНУ
1.1 Теоретичні аспекти бізнес-планування та методика розрахунку показників
Здатність підприємства швидше і легше адаптуватися до змін кон'юнктури ринку, запропонувати нові продукти та послуги раніше своїх конкурентів стає головним козирем у безкомпромісній конкурентній боротьбі. Тому, в останні роки виник підвищений інтерес до розробки бізнес- планів окремих організацій та підприємств, оскільки бізнес-планування є початковим етапом для забезпечення нормального перебігу подальших операційних процесів в економіці. Метою бізнес-плану є встановлення досить широких цілей і стратегій ділової активності для стратегічних господарських центрів на період часу до п'яти років. У цьому аспекті бізнес-план подібний стратегічному плану, що також орієнтований на досить тривалий інтервал часу. Майнові відносини суб’єктів господарювання підкріплюються гарантією повернення інвестиційних вкладень боржників, тому в даному контексті економісти виконують бізнес-плани на замовлення інвесторів чи кредиторів, для обгрунтування цілей ведення господарства та його основних поточних завдань.
Розрахунок основних показників бізнес-плану інвестиційного проекту виконується у такій послідовності:
визначається річна величина умовно-постійних витрат;
розраховується ціна продукції і складові її елементи;
встановлюється значення умовно-змінних витрат в складі ціни продукції;
визначаються функції попиту і пропозиції;
розраховується значення точок беззбитковості та економічної потужності підприємства;
визначається період беззбиткової роботи;
будується епюра і графік функції інвестиційного циклу;
встановлюється значення функцій інвестиційного циклу з врахуванням періоду освоєння потужності;
розраховують додаткові витрати (інвестиції), які необхідні в період освоєння потужності;
перевіряється ефективність інвестиційного проекту
Інші роботи з даної категорії: