0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи оцінки конкурентоспроможності організації (ID:254167)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОЕРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття конкурентоспроможності підприємства у сучасних умовах 5 1.2. Фактори формування конкурентоспроможності підприємства 9 1.3. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 12 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПРАТ «АВК» 18 2.1. Загальна характеристика економічної діяльності компанії ПРАТ «АВК» 18 2.2. Оцінка конкурентоспроможності компанії ПРАТ «АВК» 24 2.3. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності підприємства закордоном 31 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 35 3.1. Проблеми та напрями підвищення конкурентоспроможності українських підприємств 35 3.2. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ПРАТ «АВК» 38 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОЕРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Поняття конкурентоспроможності підприємства у сучасних умовах Кожне підприємство, яке утворюється, розвивається і функціонує на ринку для виробництва товарів або надання послуг, прагне домогтися основної мети максимізації прибутку. При цьому дана мета може бути досягнута при дотриманні певних параметрів: забезпечення кадрового складу, облік виробничих потужностей, маркетингове вивчення ринку, розвиток системи управлінського апарату, знання економічних характеристик підприємства і т. Д. Одним з факторів, що впливають на збільшення прибутку, на нашу думку , є визначення конкурентоспроможності самого підприємства на ринку в порівнянні з іншими організаціями, які виробляють аналогічні або схожі товари, товари-замінники. В умовах розвитку ринкових відносин поняття «конкурентоспроможність підприємства» виходить на перший план. Даний показник є одним з важливих індикаторів зростання і розвитку будь-якого підприємства в умовах ринкової системи і розвитку вітчизняного виробництва. Проте конкурентоспроможність підприємства як наукова категорія ще мало вивчена. Причиною даного факту є постійна мінливість умов існування як самого ринку, так і підприємств на ньому. Множинні екзогенні та ендогенні характеристики, що знаходяться в динаміці, постійно впливають на конкурентоспроможність підприємства. Питаннями вивчення конкурентоспроможності підприємства, а також оцінки конкурентоспроможності займалися такі вчені, як Є.П. Голубкова, А.Н. Печенкина, А.С. Глухова, П.С. Зав'ялова, Г.Л. Багиева, Т.А. Блашенкова, М.О. Єрмолова, А. П. Градов, В.С. Єфремов, Т.М. Каретникова, І.К. Максимова, Н.С. Яшин, Т. Коно, Г. Мінтсберг, М. Портер, Ф. Котлер, Р.Т. Паскаль, Т. Петерс, Н. Петс і ін. [1, с. 231]. Виділяють кілька видів конкурентоспроможності: 1) товарний; 2) мікрорівень; 3) мезорівень; 4) макрорівень. Більш детально характеристики видів конкурентоспроможності представлені в табл. [2, с. 90-92].