0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентоспроможність підприємства роздрібної торгівлі (ID:254664)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 112
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….. 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 1.1. Особливості діяльності підприємства роздрібної торгівлі та його роль у соціально-економічному розвитку держави…………………... 9 1.2. Визначальні фактори конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі……………………………………………………… 19 1.3. Методичні підходи та оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі……………………………..………... 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖ-НОСТІ ТОВ «САХАРА» 2.1. Дослідження конкурентного середовища ТОВ «САХАРА»…………. 37 2.2. Організація торговельно-технічного процесу на підприємстві та особливості обслуговування покупців..……………………………….. 48 2.3. Оцінювання конкурентоспроможності ТОВ «САХАРА»……………. 65 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТО-СПРОМОЖНОСТІ ТОВ «САХАРА» 3.1. Сегментація споживачів та визначення цільового ринку підприємства……………………………………………………………. 72 3.2. Удосконалення системи управління торговельною діяльністю підприємства……………………………………………………………. 81 3.3. Підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю…... 91 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………. 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………… 101 ДОДАТКИ………………………………………………………………........ 107
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасний стан ринку роздрібної торгівлі характеризується становленням нових форматів підприємств, які виступають каталізаторами прогресивних процесів у сфері товарного обігу, а також спонукають розвиток регіонів і цивілізовану конкуренцію. Для успішного конкурування підприємств торгівлі як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку, необхідно мати детальну і достовірну інформацію про наявне конкурентне середовище, яке виявляється через сукупність окремих складових і перш за все – конкурентоспроможність. Конкурентоспроможність підприємства роздрібної торгівлі залежить від багатьох чинників, серед яких стан структурно-територіальної організації торговельної мережі, ефективне формування товарної пропозиції і раціональна організація товаропостачання, управління торговельно-технічним процесом та врахування особливостей обслуговування покупців, реалізація економічно обґрунтованої державної політики підтримки даних учасників ринку. Так, враховуючи, що конкурентоспроможність підприємства роздрібної торгівлі є визначальним чинником сталого економічного розвитку країни, забезпечення гарантованої зайнятості, надання широкого спектру товарів і послуг як населенню, так і бізнес-структурам, можна вважати дане дослідження актуальним. Реалізація цієї потреби передбачає насамперед дослідження визначальних конкурентоспроможності, причин їх формування та використання підприємствами на ринку будівельних матеріалів в контексті зміцнення власних конкурентних позицій. Проблемам дослідження конкурентоспроможності підприємств в ринкових умовах господарювання присвячена значна кількість наукових праць. Серед них найбільш відомі дослідження К. Ансоффа, П. Друкера, Д. Кемпбела, Ж. Ж. Ламбена. Суттєвий вклад в розробку теорії управління конкурентоспроможністю підприємств вносять такі вітчизняні вчені, як А.С. Бондаренко, Ю.Б. Іванов, А.І. Ковальов, Е.А. Кузнєцов, А.А. Мазаракі, Л. І. Бланк, М.С. Пушкар, Л.С. Шевченко, В.Г. Шинкаренко, О.Г. Янковий, та ін. Практичні питання розглянуто в роботах Г.Л. Азоєва, А.В. Бусигіна, П. Дойля, Б. Карлоффа, А.М. Короткова, Ф. Котлера, М. Портера, Р.А. Фатхутдінова. Безумовно, при всій широті і багатогранності робіт, існує цілий ряд малодосліджених питань, зокрема, такі як дослідження визначальних факторів конкурентоспроможності роздрібної торгівлі, їх структури, взаємозв’язку; методичні підходи та оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємств та ін. Важливість зазначеної проблеми, її актуальність, теоретична і практична значущість зумовили вибір теми випускної кваліфікаційної роботи, його мету та основні завдання. Метою випускної кваліфікаційної роботи є поглиблення теоретичних положень, розроблення практичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі. Реалізація визначеної мети обумовлює необхідність вирішення наступних завдань:  розглянути особливості діяльності підприємства роздрібної торгівлі та їх роль у соціально-економічному розвитку держави;  ознайомитися з факторами конкурентоспроможності підприємства;  проаналізувати методичні підходи та рівні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі;  дослідити конкурентне середовище ТОВ «САХАРА»;  охарактеризувати організацію торговельно-технічного процесу на підприємстві та особливості обслуговування покупців;  провести оцінювання конкурентоспроможності ТОВ «САХАРА»;  розробити сегментацію споживачів та визначити цільовий ринок підприємства;  запропонувати удосконалення системи управління діяльністю підприємства;  запропонувати підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю. Об’єктом дослідження є процес забезпечення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі. Методи дослідження. Із сукупності загальнонаукових методів, які було використано при написанні ВКР можна виділити методи: спостереження, порівняння, узагальнення – при виявленні особливостей діяльності підприємства роздрібної торгівлі та його ролі у соціально-економічному розвитку держави; абстрагування, формалізація – у виділенні визначальних факторів конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі; аналіз і синтез – в аналізі методичних підходів для визначення рівнів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі; індукція і дедукція – у формулюванні межі конкурентного середовища ТОВ «САХАРА»; за рахунок експерименту досліджені особливості обслуговування покупців; оцінювання конкурентоспроможності відбувалось завдяки вимірюванню, ранжируванню; системний метод був застосований при виділенні основних напрямів забезпечення конкурентоспроможності підприємства роздрібного підприємства. Наукова новизна випускної кваліфікаційної роботи полягає у розробленні сегментації споживачів на ринку будівельних матеріалів, що в результаті дасть змогу оптимізувати товарний асортимент задля забезпечення загальної конкурентоспроможності підприємства. Джерела інформації: дані міжнародних організацій, закони, накази, дані офіційної статистики, статистичні матеріали рейтингових систем Інтернет, фінансова та статистична звітність на підприємстві, результати і дані попередніх досліджень, публікації вітчизняних і зарубіжних авторів, журнальні статті. Апробація результатів дослідження відбулася на засіданні секції №3 «Ефективні методи забезпечення конкурентних переваг підприємства» студентської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми підприємництва, торгівлі та біржової діяльності» (14 березня 2017 року, КНТЕУ, м. Київ), де було представлено тези доповіді «Діагностика конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі». Публікація. Стаття «Визначальні фактори конкурентоспроможності роздрібної торгівлі на ринку будівельних матеріалів» опублікована у збірнику наукових статей студентів (Товарознавство на торговельне підприємництво: зб. наук. ст. студ. КНТЕУ, 2018 – С. 6 – 13.) Структура і обсяг випускної кваліфікаційної роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, переліку використаних джерел та додатків. Випускна кваліфікаційна робота виконана на 112 сторінках друкованого тексту, містить 24 таблиці, 25 рисунків, 5 додатків і в ній використано 70 джерел.