0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування обсягів збуту продукції підприємства (ID:256718)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2018
Вартість: 380
Купити цю роботу
Зміст
План ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Економічна сутність збуту продукції підприємства 1.2 Система показників оцінки збуту продукції підприємства 1.3. Методичні підходи до планування збуту продукції підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ «ДЕКОР-ТРЕЙД» 2.1. Аналіз основних показників діяльності підприємства 2.2. Аналіз обсягу, структури та динаміки реалізації продукції на ТОВ «Декор-трейд 2.3. Аналіз ефективності реалізації продукції РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3.1. Основні напрями оптимізації ресурсів підприємства 3.2. План збуту продукції ТОВ «Декор-трейд» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: