0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ І ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОКУПЦІВ С ЗАСТОСУВАННЯМ ОСОБЛИВИХ ФОРМ ПРОДАЖУ НА ПРИКЛАДІ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ „ФУРШЕТ” (ID:26532)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2011
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ 1.1. Види та форми торгівлі 1.2. Фірмова торгівельна мережа, її створення, задачі і розвиток 1.3. Роль комерційної діяльності торговельних підприємств у забезпеченні доведення споживчих товарів до населення 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ І ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОКУПЦІВ С ЗАСТОСУВАННЯМ ОСОБЛИВИХ ФОРМ ПРОДАЖУ НА ПРИКЛАДІ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ „ФУРШЕТ” 2.1. Загальна характеристика мережі магазинів „Фуршет” 2.2. Організації продажу товарів методом самообслуговування 2.3. Продаж через електронний магазин 2.4. Продаж товарів по безготівковому розрахунку 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ФІРМОВОГО МАГАЗИНУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОКУПЦІВ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову