0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Послуги, як фактор забезпечення конкурестоспособності підприємства (ID:26537)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2011
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення системи торговельних послуг 1.1. Суть, природа та особливості послуги в галузі торгівлі 1.2. Основні види послуг у торгівлі Розділ 2. Діяльність підприємства в сфері послуг на оптовому ринку 2.1. Класифікація ринку оптових послуг 2.2. Система послуг на оптовому ринку Розділ 3. Система послуг у роздрібній торгівлі 3.1 Класифікація послуг в роздрібній торгівлі 3.2. Гарантійні та післягарантійні послуги Розділ 4. Розширення сервісного обслуговування як ефективний засіб конкурентної боротьби за покупця Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову