0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стимулювання продажу товарів і послуг (ID:26538)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ.. 1. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи 1.1. Ключові визначення і типологія...... 1.2. Цілі стимулювання збуту (продажу) товарів..... 1.3. Розвиток стимулювання збуту (продажу) товарів....... 2. Організація стимулювання продажу товарів і послуг. 3. Планування заходів стимулювання продажу товарів.. 4. Комунікативність стимулювання продажу товарів.... Висновки та пропозиції......... Список використаної літератури...
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову