Зміст
Вступ
Розділ 1. Теоретична сутність методів просування вітчизняних товарів на зовнішній ринок
1.1 Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
1.2. Система інституцій та інструменти регулювання зовнішньоекономічної діяльності
1.3 Регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Дослідження системи стимулювання збуту
1.4. Стратегія зовнішньоекономічної діяльності
Розділ 2. Обгрунтування приорітетів фірми у зовнішньо економічній діяльності
2.1. Аналіз стану зовнішнього і внутрішнього меблевого ринку
2.2. Аналіз економічної діяльності на ТОВ „Черкаський ДОК”
2.3. Аналіз стратегічної діяльності відділу маркетингу та збуту на ТОВ „Черкаський ДОК”
Розділ 3. Вдосконалення стратегії у зовнішньоекономічній діяльності
3.1 Організація управління товаром
3.2 Розробка стратегії просування вітчизняних товарів на зовнішній ринок
Висновки
Список використаних джерел
У ході проведеної роботи були вивчені методи просування вітчизняного товару на зовнішній ринок, практичні й теоретичні аспекти складання стратегічної програми підприємства, методика проведення досліджень.
У процесі аналізу міжнародної маркетингової стратегічної програми ТОВ „Черкаський ДОК” можна зробити висновок, що галузями, які є найбільш прибутковими й що заслуговують підвищеної уваги є: виробництво ДСП, фанери та меблів з них, а також виробництво меблів за каталогами. Матриця Ансоффа по товарах - ринках указує напрямки в яких варто розвиватися ТОВ „Черкаський ДОК” і нові галузі, які могли б підвищити ефективність і збільшити розмір цільового прибутку.
ТОВ „Черкаський ДОК”, що займається виробництвом ДСП, фанери та меблів, перебуває в досить стійкому економічному становищі й у нього існують потенційні можливості для економічного росту. Однак для цього продукція ТОВ „Черкаський ДОК” повинна піддатися ряду істотних змін, спрямованих на підвищення її конкурентоспроможності.
Деякі спостереження й дослідження в сфері маркетингу дозволили зробити наступні пропозиції.
- Необхідно поліпшити асортимент та якість товару.
- Широкомасштабна рекламна компанія може викликати формування сприятливого іміджу підприємства й відбитися на збільшенні обсягу продажів традиційної дешевої продукції.
- Розширити границі ринку збільшивши збут завдяки впровадженню нині існуючих товарів на нові ринки.
- Необхідно розробити й провести pr-акції з метою підвищення іміджу продукції й розширення кількості споживачів;.
- Розширення виробництва, при якому вигiдно вкладати капiтал за кордоном.
- Подолати залежність вiд внутрiшнього ринку i "розсiяння" ризику шляхом завоювання iноземних ринкiв.
- Вирiшення проблеми залежностi фiрми вiд сезонних коли вань попиту на внутрiшньому ринку.
- Покращити завантаженiсть наявних i додатково створених потужностей.
- Пiдвищення ефективностi збутовоi дiяльностi шляхом посилення риночних позицiй, наприклад, на основi створення вiддiлень, фiлiалiв i дочiрнiх пiдприємств i т.п.
- Компенсацiя коливань валютного курсу шляхом органiзацii часткового виробництва i збуту в вiдповiдних країнах.
- Одержання доступу до Know how, який є можливим при умовi довгочасного ангажементу на вiдповiдних закордонних ринках, наприклад, в формi партнерства з iнофiрмами.
- Обхiд тарифних i адмiнiстративних перешкод iмпорту за допомогою форм прямого ангажементу на зарубiжному ринку.
- Забезпечення довгострокового успiшного збуту i вiдповiдного економiчного росту.
- Зниження загального ризику шляхом iх вiднесення на бiльший об'єм продукцii в штуках, що можна реалiзувати, маючисвоi зарубiжнi фiрми.
- Звiльнення висококвалiфiкованого кадрового персоналу для рiшення бiльш складних задач в своiй країнi на основi переносу за кордон виробництва окремих виробiв або комплектуючихдо них (наприклад, contract manufacturing, складання).
- Стабiлiзацiя цiновоi полiтики або розширення рамок для її здiйснення на внутрiшньому i зарубiжному ринках, примiнюючи дегресiю вiдносно кiлькостi продукцii.
Перелік графічного матеріалу
Рис. 1.1 Схема поля маркетингового дослідження
Рис.1.2 Схема попередньої оцінки товарообігу й можливих прибутків у даній країні
Таблиця 1.1 Вихідні дані для аналізу ринку
Таблиця 1.2 Зовнішні й внутрішні фактори, що впливають на вибір форми виходу на цільовий ринок
Таблиця 1.3 Характеристика проміжних ланок каналів реалізації в зовнішній торгівлі
Таблиця 1.4 Економіко-правовий аналіз нормативної бази
Рис. 2.1 Структура ТОВ „Черкаський ДОК”
Таблиця 2.1 Аналіз економічних показників діяльності ТОВ„Черкаський ДОК” 2003-2005 р.р.
Таблиця 2.2 Аналіз динаміки показників платоспроможності та фінансової стійкості ТОВ «Черкаський ДОК» за 2003-2005рр.
Рис. 2.2 Взаємозв’язок показників економічної ефективності зовнішньої торгівлі
Таблиця 2.4 Експортно - імпортні операції ТОВ „Черкаський ДОК”
Рис. 3.2 Загальна сума експортно - імпортних операцій
за 2003 – 2005 рр.
Рис. 2.3 Співвідношення експорт – імпорт за 2003 -2005 рр
Рис. 2.4 Частка експортних операцій 2003-2005рр
Рис. 2.5 Матриця можливостей по товарам - ринкам для ТОВ „Черкаський ДОК”.
Рис. 2. 6 Принципи створення нових товарів у ТОВ „Черкаський ДОК”