Зміст
1. Організаційно – економічна характеристика підприємства
2. Діагностика маркетингового середовища функціонування підприємства
3. Оцінка ефективності функціонування маркетингового потенціалу підприємства
Висновки
Література
ЗАТ "Лагода" - підприємство з більш ніж 50-ти річним досвідом, що випускає меблі для спальних кімнат, їдалень, віталень і кухонних приміщень, а також замовлені меблі по індивідуальних проектах для офісів, дипломатичних представництв, державних установ. Підприємство має у своєму розпорядженні великий потенціал висококваліфікованих фахівців, яким під силу найскладніші та відповідальні завдання. Виробнича площа - 10 000 кв.м.
Таким чином, можна констатувати такі основні тенденції:
- виручка від реалізації має тенденцію до збільшення – на 5490 тис.грн. або 43,99% в 2007 році і на 2557 тис.грн. або 14,23%;
- собівартість виробленої продукції збільшується на 4054 тис.грн. або 43,59% в 2007 році і на 1507 тис.грн. або 11,29% в 2008 році;
- середньорічна чисельність збільшується в 2007 році на 50 осіб або 7,59%, і знижується в 2008 році на 12 осіб або 1,69%;
- продуктивність праці має постійну стійку тенденцію до зростання, зокрема на 6,41 тис.грн. або 33,85% в 2007 році і на 4,11 тис.грн. або 16,22%;
- середньорічна вартість основних засобів збільшується на 217 тис.грн. або 0,82% в 2007 році і знижується на 2229 тис.грн. або 8,34% в 2008 році;
- середньорічна вартість оборотних засобів зростає в 2007 році на 2741 тис.грн. або 27,64%, але знижується на 2151 тис.грн. або 16,98% в 2008 році;
- фонд заробітної плати має постійну тенденцію до зростання, зокрема зростає на 936,5 тис.грн. або 34,84% в 2007 році і на 2287,6 тис.грн. або 63,12% в 2008 році;
- валовий прибуток підприємства зростає в 2007 році на 1436 тис.грн. або 45,16%, в 2008 році – на 1050 тис.грн. або 22,75%;
- податок н прибуток зростає в 2007 році на 84 тис.грн і знижується в 2008 році на 90 тис.грн.;
- чистий прибуток зростає на 284 тис.грн. або 308,7% і знижується в 2008 році на 269 тис.грн. або 71,54%.
Є ряд факторів маркетингового середовища, які визначають його потенціал і впливають на його діяльність: політико – правові фактори, економічні чинники, соціальні чинники, науково – технічні чинники, культурні чинники, екологічні чинники
Далі доцільно розглянути чинники маркетингового мікросередовища ЗАТ «Лагода»: споживачі, постачальники, контакні аудиторії, конкуренти.
Показники ефективності використання мааркетингового потенціалу проаналізовані за допомогою таких показників – обсяг реалізації на 1 грн. збутових витрат, валовий прибуток на 1 грн. збутових витрат і чистий прибуток на 1 грн. збутових витрат. Всі показники ефективності маркетингового потенціалу мають однакову негативну тенденцію – збільшуються в 2007 році і зменшуються в 2008 році, зокрема обсяг реалізації на 1 грн. збутових витрат збільшився в 2007 році на 3,42 грн. і зменшився в 2008 році на 6,52 грн., не досягши тим самим значення 2006 року, валовий прибуток на 1 грн. збутових витрат збільшився в 2007 році на 0,91 грн. і знизився в 2008 році на 3,23 грн., чистий прибуток на 1 грн. збутових витрат зріс в 2007 році на 0,27 грн. і зменшився в 2008 році на 0,32 грн.
Перелік графічного матеріалу
Рис. 1. Структура ЗАТ „Лагода”
Таблиця 1 Основні техніко – економічні показники діяльності підприємства (тис.грн)
Таблиця 2 Оцінка фінансового стану підприємства
Таблиця 13 Підсумковий аналіз ринкових можливостей
Таблиця 14 Підсумкова оцінка ринкових загроз
Таблиця 17 Профіль ринкового сегменту
Таблиця 20 Рейтинг конкурентів у порівнянні з фабрикою "Лагода"
Таблиця 21 SWOT - аналіз компанії “Лагода”
Таблиця 22 Обсяги реалізованої продукції в 2005-2008 роках
Рис. 2 Обсяги реалізованої продукції, тис.грн.
Таблиця 23 Аналіз виконання плану реалізації продукції
Таблиця 24 Реалізована продукція по основних видах продукції
Рис.3 Динаміка реалізації продукції по основним видам продукції
Таблиця 25 Склад збутових витрат підприємства (тис.грн)
Таблиця 26 Показники ефективності використання маркетингового потенціалу