0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка бізнес – плану стратегічного розвитку підприємства (ID:29389)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2010
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНО – МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС – ПЛАНУ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Бізнес – план в системі управління розвитком підприємства 1.2 Метод SWOT – аналіз при розробці бізнес – плану 1.3 Методи аналізу стратегічних успіхів підприємства РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ БІЗНЕС – ПЛАНУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ 2.1 Аналіз реалізації стратегічного бізнес – планування в Україні та її проблеми 2.2 Проблеми формування та реалізації стратегій бізнес-планування РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО БІЗНЕС – ПЛАНУВАННЯ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ ВИСНОВКB СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Як відомо, бізнес-план - неодмінна й необхідна передумова залучення інвестицій та отримання кредиту. Становлення ринкової системи господарювання в Україні потребує принципово нових підходів до організації залучення інвестицій. Нестача капіталу - одна з головних перешкод на шляху розвитку нашої економіки. Нині вітчизняним підприємствам вкрай необхідні додаткові фінансові потоки, які б стали каталізатором економічного розвитку. Необхідні підприємствам фінансові ресурси можна залучати різними шляхами. Та в переважній більшості випадків ця робота розпочинається з розробки інвестиційного проекту і бізнес-плану. Одним з найбільш актуальних завдань сучасного розвитку економіки України є створення умов ефективного і динамічного переходу до ринкових відносин. При цьому дуже важливою є реорганізація надмірної концентрації і монополізації виробництва, удосконалювання організаційних і структурних відносин, перегляд застарілих командних економічних зв'язків і методів керування.В умовах прискорення процесів світової економічної глобалізації та інтелектуалізації виробництва новітні технології стають тією матеріальною основою, яка визначає технічний рівень сучасного виробництва, форми його організації та управління, рівень конкурентоспроможності виробництва. Функціонування й розвиток підприємств спрямовані на збе¬реження та зміцнення їхніх ринкових позицій. За умов жорсткої конкуренції це вдається лише тим із них, які орієнтуються на високі стандарти діяльності й постійно дбають про забезпечення своїх конкурентних переваг через залучення різноманітних інновацій. Для успішного бізнес – плану, коли необхідно описати коротко перспективи розвитку підприємства, можна скористатись методологією SWOT – аналізу. Даний аналіз чітко і конкретно, а головне коротко допоможе довести інформацію до інвестора. SWOТ-аналіз - це аналіз зовнішнього та внутрішнього се¬редовища організації. Аналізу підлягають сильні сторони (Strength), слабкі сторони (Weakness) внутрішнього середови¬ща, а також можливості (Opportunities) і загрози (Threats) зо¬внішнього середовища організації. Методологія SWOT-аналізу передбачає спочатку виявлення сильних і слабких сторін, можливостей і загроз, після цього встановлення зв'язків між ними, які в подальшому можуть бути використані для форму¬лювання стратегії організації. Стратегічний аналіз успіхів підприємства означає перетворення бази да¬них, отриманих в результаті аналізу зовнішнього і внут¬рішнього середовища, а також місії і цілей на стратегіч¬ний план підприємства. Стратегічний аналіз означає по суті формування стратегічного плану підприємства. Стратегічний аналіз мультибізнесового підприємства називають портфельним аналізом. У структурі харчової промисловості галузь кондитерських виробів посідає важливе місце, з огляду на те, що це одна з не багатьох галузей промисловості України, яка є самодостатньою, розвиненою, успішно діючою та цілком сформованою. Більшість експертів прогнозують спад надалі у виробництві та збуті кондитерів. Але постає питання, що ж робити, щоб наслідки були менш відчутними, щоб зберегти свого споживача, щоб обсяги реалізації залишалися на досягнутому рівні і, щоб стратегічна мета діяльності підприємств була досягнута? Однією з відповідей буде: складання нового бізнес-плану. Удосконалений бізнес-план кондетерської галузі дає змогу (повинен дати змогу) розв'язати чимало завдань, основними серед яких є такі: ● обґрунтування економічної доцільності нових напрямків розвитку; ● розрахунок очікуваних фінансових результатів діяльності, насамперед обсягів продажу, прибутку, доходів на капітал; ● визначення джерел фінансування обраної стратегії, тобто способів концентрації фінансових ресурсів; ● підбір працівників, спроможних реалізувати такий план. Проаналізувавши систему бізнес - планування на декількох кондитерських підприємствах, стало зрозумілим, що така система бізнес-планування не пристосована до мінливих умов зовнішнього середовища та не забезпечує своєчасну реакцію на зміни ринкового середовища і ситуацій, що складаються в економіці держави. Для порівняльної характеристики розглянуто американську і українську специфіки бізнес-планування. Проаналізувавши зарубіжний досвід бізнес-планування і порівнявши його з вітчизняним, ми дійшли висновку, що вони значно різняться. Вітчизняні підприємці стикаються з проблемами, які невідомі на Заході і, відповідно, не можуть перейняти досвід з їх вирішення. Разом з тим зарубіжний досвід і поки що недостатній досвід країнських підприємств показують, що навіть в умовах перехідного періоду складати бізнес-плани змушує сааме життя, яке зазнає економічних і правових впливів. На сьогоднішній день важливим аспектом покращення стратегй бізнес - планування на підприємстві є застосування системи стратегічного планування та прогнозування. Процес стратегічного бізнес - планування посідає центральне місце в системі стратегічного управління. Таким чином, стратегічне планування є важливим для підприємства і його необхідно широко впроваджувати в діяльність підприємств України.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову