0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія управління брендами (ID:331727)

Тип роботи: інше
Сторінок: 2
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1 що таке управління брендом 2 його підходи 3 власне бачення 4 висновок
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Есе на тему: «Стратегія управління брендом» Управління брендом (brand management, управління маркою) - це комплексний регулярний менеджмент побудови і поліпшення бренду, який здійснюється на всіх етапах його розвитку. Управління брендом - виділення бренду в самостійний об'єкт маркетингового управління та застосування комплексу маркетингу безпосередньо до бренду, а не до всього ринкової пропозиції компанії або до згрупованих тим чи іншим чином товарам, скажімо до товарів, згрупованих за прибутковістю або оборотність складських запасів. На мою думку, метою управління брендом є максимізація продажів товарів і (або) послуг пропонованих цільової аудиторії під ім'ям бренду, а вже...