0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ціноутворення на підприємствах туристичного та готельно-ресторанного бізнесу (ID:333549)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 57
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………… Розділ 1. Теоретико-методологічні основи ціноутворення на підприємствах туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. 1.1. Поняття ціни й цінова політика підприємства…………………………... 1.2. Функції, види і значення ціни на підприємствах туристичного та готельно-ресторанного бізнесу………………………………………………. 1.3. Стратегії та методи ціноутворення………………………………………. 1.4. Нормативно-правове забезпечення застосування ціноутворення підприємства туристичної галузі в Україні…………………………………... Розділ 2. Практичні аспекти ціноутворення туристичного продукту в туристичній агенції «Супутник». 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного агентства «Супутник»………………………………………………………………….. 2.2. Оцінка формування ціноутворення в туристичній агенції «Супутник»…................................................................................................. 2.3. Аналіз ефективності використання методів ціноутворння на туристичному підприємстві…………………………………………………... Розділ 3. Напрями удосконалення процесу ціноутворення на підприємствах туристичного та готельно-ресторанного…………………… Висновки……………………………………………………………………….. Список використаної літератури…………………………………………….. Додатки………………………………………………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Туризм, як одна із провідних галузей світової економіки, має значний вплив на формування ВВП, створення додаткових робочих місць, забезпечення зайнятості населення і активізації зовнішньоторговельного балансу. Постійно зростає значення туризму як джерела валютних надходжень, інструменту розширення міжнародних контактів, вирівнювання регіонального розвитку. Туризм, як вид підприємницької діяльності, є привабливою і прибутковою сферою бізнесу, яка має значні потенційні можливості для залучення іноземних інвестицій. В умовах ринкової економіки індустрія туризму наділена певною специфікою, як спричинена самою природою туристичних продуктів і послуг, особливостями їх виробництва, формуванням і реалізації. Усе це в сукупності, обумовлює особливу поведінку споживачів туристичних послуг. Послуги туризму є кінцевим продуктом, призначеним безпосередньо для споживання, тому ціни на послуги – це роздрібні ціни. Стійкість попиту на туристичні послуги залежить від індивідуальних особливостей людини, тому при встановленні цін на них слід враховувати наступний психологічний момент: ціна не повинна викликати негативних емоцій у потенційних покупців. Процеси виробництва, реалізації і споживання послуг збігаються за часом, тому у сфері послуг застосовується сезонна диференціація цін і тарифів; попит на послуги туризму носить яскраво виражений сезонний характер