0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Система планів діяльності підприємства в умовах ринку (ID:342073)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 31
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ЗМІСТ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ РОЗДІЛ 2. ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ РОЗДІЛ 3. РІЗНОВИДИ ПЛАНІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇХ ОРГАНІЗАЦІЯ В РИНКОВИХ УМОВАХ ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Найважливішою функцією управління підприємством є планування його діяльності. Планування являє собою процес визначення цілей, які підприємство передбачає досягти за певний період, а також засобів, шляхів та умов їх досягнення. Воно об'єднує структурні підрозділи підприємства загальною метою, надає усім процесам однонаправленість і скоординованість, що дозволяє найбільш повно і ефективно використовувати наявні ресурси, комплексно, якісно та якомога швидко вирішувати різноманітні завдання управління. Планування є важливою частиною господарської практики. Багаторічний досвід закордонних та українських підприємств довів, що недооцінка планування в умовах ринку, зведення його до мінімуму частіше за все приводить до значних економічних втрат. Досвідчені керівники розуміють, що всі великі бої спочатку виграють на папері - на плані, а тільки після цього у реальному житті. Ринок не пригнічує, не заперечує планування взагалі, а тільки зміщує цей процес у первинну виробничу ланку, як важли¬вий елемент господарського механізму управління. Успішно працюючі підприємства здійснюють не тільки довгострокове планування, але і детальну розробку оперативних поточних планів по кожному підрозділу, кожному робочому місці. Календарні плани (декадні, місячні, квартальні, піврічні) конкретизу¬ють цілі і завдання підприємства, включають відомості про замовлення, про забезпе¬ченість їх матеріальними ресурсами, про ступінь завантаження виробничих потужно¬стей та їх використання з врахуванням терміну виконання кожного завдання. В них передбачаються витрати на реконструкцію потужностей, заміну обладнання, онов¬лення продукції, навчання працівників тощо. План, в ринкових умовах потрібний не тільки великим та середнім, але й малим підприємствам. Викори¬стання трудових та матеріальних ресурсів регламентуються нормами і нормативами. Нормативність встановлює вимоги до ефективності використання ресурсів та резуль¬татів господарювання. Метою даної курсової роботи є характеристика систем планування діяльності планування в ринкових умовах, дослідження різновидів планів та методів контроль за їх виконанням. Для досягнення поставленої мети слід виконати наступні завдання: • Охарактеризувати сутність планування на підприємстві; • Описати класифікацію планів діяльності підприємства в ринкових умовах; • Вивчити принципи і методи планування на підприємстві; • Здійснити характеристику стратегічного планування; • Описати основи складання тактичних планів; • Охарактеризувати бізнес-план як один з елементів системи планування діяльності підприємства; • Описати організацію контролю за дотриманням планів на підприємстві з метою досягнення бажаних показників та отримання максимального прибутку. Об’єктом дослідження є планування діяльності підприємства як важлива складова вивчення економіки підприємств. Предметом курсової роботи є система планів діяльності підприємства в ринкових умовах.