Система планів діяльності підприємства в умовах ринку (ID:342073)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ЗМІСТ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ
РОЗДІЛ 2. ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ
РОЗДІЛ 3. РІЗНОВИДИ ПЛАНІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇХ ОРГАНІЗАЦІЯ В РИНКОВИХ УМОВАХ
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Найважливішою функцією управління підприємством є планування його діяльності. Планування являє собою процес визначення цілей, які підприємство передбачає досягти за певний період, а також засобів, шляхів та умов їх досягнення. Воно об'єднує структурні підрозділи підприємства загальною метою, надає усім процесам однонаправленість і скоординованість, що дозволяє найбільш повно і ефективно використовувати наявні ресурси, комплексно, якісно та якомога швидко вирішувати різноманітні завдання управління.
Планування є важливою частиною господарської практики. Багаторічний досвід закордонних та українських підприємств довів, що недооцінка планування в умовах ринку, зведення його до мінімуму частіше за все приводить до значних економічних втрат. Досвідчені керівники розуміють, що всі великі бої спочатку виграють на папері - на плані, а тільки після цього у реальному житті. Ринок не пригнічує, не заперечує планування взагалі, а тільки зміщує цей процес у первинну виробничу ланку, як важли¬вий елемент господарського механізму управління.
Успішно працюючі підприємства здійснюють не тільки довгострокове планування, але і детальну розробку оперативних поточних планів по кожному підрозділу, кожному робочому місці. Календарні плани (декадні, місячні, квартальні, піврічні) конкретизу¬ють цілі і завдання підприємства, включають відомості про замовлення, про забезпе¬ченість їх матеріальними ресурсами, про ступінь завантаження виробничих потужно¬стей та їх використання з врахуванням терміну виконання кожного завдання. В них передбачаються витрати на реконструкцію потужностей, заміну обладнання, онов¬лення продукції, навчання працівників тощо.
План, в ринкових умовах потрібний не тільки великим та середнім, але й малим підприємствам. Викори¬стання трудових та матеріальних ресурсів регламентуються нормами і нормативами. Нормативність встановлює вимоги до ефективності використання ресурсів та резуль¬татів господарювання.
Метою даної курсової роботи є характеристика систем планування діяльності планування в ринкових умовах, дослідження різновидів планів та методів контроль за їх виконанням.
Для досягнення поставленої мети слід виконати наступні завдання:
• Охарактеризувати сутність планування на підприємстві;
• Описати класифікацію планів діяльності підприємства в ринкових умовах;
• Вивчити принципи і методи планування на підприємстві;
• Здійснити характеристику стратегічного планування;
• Описати основи складання тактичних планів;
• Охарактеризувати бізнес-план як один з елементів системи планування діяльності підприємства;
• Описати організацію контролю за дотриманням планів на підприємстві з метою досягнення бажаних показників та отримання максимального прибутку.
Об’єктом дослідження є планування діяльності підприємства як важлива складова вивчення економіки підприємств.
Предметом курсової роботи є система планів діяльності підприємства в ринкових умовах.
Інші роботи з даної категорії: