0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз та оцінка перспектив стратегічного розвитку підприємства (ID:444126)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 29
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
1. Загальна характеристика підприємства 3 2. Стратегія розвитку підприємства 7 2.1. Аналіз місії підприємства 7 2.2. Оцінка зовнішнього середовища підприємства 8 2.3. Аналіз та оцінка стратегічного потенціалу підприємства 11 3. Економіка та організація інноваційної діяльності 20 4. Планування і контроль на підприємстві 22 5. Потенціал і розвиток підприємства 23 Висновки та пропозиції 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновки та пропозиції За майже 30 років своєї діяльності підприємство пройшло шлях від спільного українсько-угорсько-англійського сільськогосподарського підприємства, основним видом діяльності якого було виробництво та реалізація гібридного насіння кукурудзи та соняшнику, до групи компаній «Нібулон» з торговим оборотом більше 25 млрд грн, яка стала одним з найбільших українських виробників сільськогосподарської продукції, провідним інвестором і експортером. Ключова ціль ТОВ СП «Нібулон» – це розбудова вже функціонуючого успішного соціально відповідального бізнесу в Україні. Стратегія компанії ґрунтується на небайдужому ставленні до проблем громад, поетапному і цілеспрямованому впровадженні власних ініціатив у доброчинній діяльності та розвитку місцевої інфраструктури. Стратегічні цілі у господарській сфері: 6) створення унікальної логістичної системи; 7) відродження судноплавства та суднобудування; 8) забезпечення світової продовольчої безпеки; 9) підвищення стандартів якості виробництва сільськогосподарської продукції; 10) виробництво натуральної та екологічно чистої продукції. Фінансові результативні показники діяльності компанії, зокрема стабільно висока доля підприємства з експорті зернових з України – 8-11%, у світовому експорті – майже 2%, вдвічі швидше оновлення основних засобів, ніж їхній знос, тенденція зміни прибутку на рівні +25-35% щорічно, високий коефіцієнт прибутковості ROI – 5% та інші, свідчать про те, що підприємство має суттєві конкурентні переваги в галузі, а обрана стратегія управління та розвитку є ефективною. Однією з інвестиційних переваг компанії є запроваджена система міжнародних стандартів зі складання не фінансової звітності у сфері сталого розвитку GRI. Стратегічними напрямками розвитку підприємства в середньостроковому періоді є: • покращення ефективності власного аграрного виробництва шляхом підвищення продуктивності та зниження собівартості продукції; • доведення складу власного флоту до 100 одиниць за рахунок будівництва нових несамохідних барж та буксирів різного класу, оптимізації його складу; • приймання замовлень на виготовлення на власному суднобудівельно-судноремонтному заводі суден для українських та іноземних замовників; • збільшення обсягів транспортування вантажів по внутрішнім водним шляхам України до 6 млн т на рік; • вихід на нові ринки збуту або збільшення своєї присутності на існуючих ринках постачання сільгосппродукції та стабільне забезпечення частки експорту з України на рівні 10%; • продовження розвитку автоматизації бізнес-процесів в оперативній та стратегічній діяльності компанії. Пропозиції щодо підвищення стратегічного потенціалу ТОВ СП «Нібулон»: 1. Збільшення частини чистого прибутку, що спрямовується на інноваційну діяльність. Це дозволить темпи будівництва власного річкового флоту, збільшення його обсягів до 100 одиниць та, відповідно, надавати послуги по транспортування внутрішніми водними шляхами іншим суб’єктам господарювання у цій галузі. Крім отримання додаткового прибутку від такої діяльності, підприємство зможе суттєво скоротити власні транспортні витрати. 2. Збільшення частки експорту зернових з України в порівнянні з конкурентами за рахунок запровадження заходів (описаних в третьому та п’ятому розділах контрольної роботи) покращення ефективності власного аграрного виробництва, що дозволить знизити собівартість продукції. Крім того, збільшення експорту дозволить підприємству також знизити рівень податкового навантаження у зв’язку з тим, що експортні операції оподатковуються за нульовою ставкою податку на додану вартість. 3. Впровадження європейського підходу щодо роздільного збирання виробничих відходів, зокрема шляхом не лише їх подальшої передачі ліцензованим організаціям для утилізації, а й для повторного використання в якості сировини. Щорічно у виробничих підрозділах підприємства (машинно-тракторний парк, флоту, суднобудування, тваринницький комплекс, елеваторне та сільськогосподарське виробництво, будівництво) утворюються відходи 37 видів. Реалізація запропонованого заходу дозволить отримати 15-30% економії втрат на їх утилізацію. 4. Спрямування частини чистого прибутку на постійну актуалізацію оснащення виробничо-технологічних та хіміко-технологічної лабораторій з метою підвищення швидкості та точності результатів при визначенні якості продукції. 5. Збільшення частки використання альтернативних (відновлювальних) джерел енергії: встановлення геліосистем нагріву води у складі газових котелень, а також масовий перехід на освітлення з використанням діодного світлотехнічного обладнання. За підрахунками річна економія за рахунок реалізації першого заходу може скласти до 5 млн грн, другого – додатково 1 млн гривень.