0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування собівартості на підприємстві (ID:444138)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні аспекти планування собівартості на підприємстві 5 1.1. Поняття та основні види собівартості 5 1.2. Методи планування собівартості 11 РОЗДІЛ 2. Оцінка діяльності ПрАТ «Тернопільський молокозавод» 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 20 РОЗДІЛ 3. Підвищення економічної ефективності діяльності ПрАТ «Тернопільський молокозавод» 29 3.1. Заходи зниження собівартості продукції 29 3.2. Розрахунок економічного впливу від реалізації запропонованих заходів 32 ВИСНОВКИ 35 ДОДАТКИ 38 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність обраної теми курсової роботи. Собівартість виробництва продукції є одним із ключових факторів, що впливає на досягнення підприємством бажаних фінансових результатів. Ефективна оптимізація (мінімізація) собівартості продукції за незмінних цін реалізації продукції призводить до збільшення розміру виручки від реалізації та, відповідно, до збільшення розмірів чистого доходу і фінансового результату підприємства. Мета курсової роботи – провести аналіз фінансового стану підприємства, дослідити шляхи підвищення його фінансових результатів шляхом оптимізації собівартості виробництва продукції, надати чіткі рекомендації щодо її зниження. Завдання курсової роботи: • вивчення сутності поняття собівартість продукції, її видів, основних аспектів її обліку на підприємстві; • проведення аналізу фінансового стану підприємства; • надання чітких пропозицій щодо оптимізації собівартості виробництва (в частині її зниження) задля підвищення розміру фінансового результату діяльності підприємства. Об’єктом дослідження в теоретичній частині є поняття собівартості продукції, в практичній частині – фінансово-господарська діяльність ПрАТ «Тернопільський молокозавод» за 2018-2020 роки. Предметом дослідження є процес формування та обліку собівартості продукції на обраному підприємстві. Методи дослідження: • аналіз нормативно-правової бази (Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 «Запаси», Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати» та інші); • аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (на підставі даних фінансової звітності (форми №1 та №2) за 2018-2020 роки); • розрахунок індикаторів (показників) фінансового стану ПрАТ «Тернопільський молокозавод»; • методи побудови залежностей та економічного моделювання (з метою надання пропозицій щодо оптимізації собівартості продукції). Практичне значення одержаних результатів. Реалізація запропонованих заходів щодо оптимізації (мінімізації) собівартості продукції дозволить ПрАТ «Тернопільський молокозавод» в майбутніх періодах збільшити розмір валового доходу (за умови, що ціни на продукцію залишаться на тому ж рівні або будуть пропорційно зростати). Як наслідок, підприємство отримає більший чистий прибуток.