0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка підприємства (ID:447086)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 21
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Класифікація підприємств та їх об’єднань 2. Показники та методи визначення продуктивності праці 3. Планування як функція управління, його принципи та методи 4. Групування операційних витрат за економічними елементами Завдання 1 За даними, наведеним у таблиці розрахувати показники ефективності використання основних засобів. Вартість основних засобів на початок року, тис.грн. Введено основних засобів тис.грн./ місяць року Виведено основних засобів тис.грн./ місяць року Чисельність промислово – виробничого персоналу, чол. Обсяг виробленої продукції, тис.грн. Річний прибуток, тис.грн. 192,13 18,5/4 11,6/3 153 1027,3 106,9 Завдання 2 У звітному році підприємство виготовило і реалізувало продукції на 5736 тис.грн. при середньорічному залишку нормованих обігових коштів 956 тис.грн. У плановому році обсяг реалізації зросте на 15%. Визначте потребу підприємства в оборотних засобах або суму вивільнених оборотних ресурсів за рахунок прискорення оборотності на 19%. За результатами розрахунків зробити висновки. Завдання 3 Виробнича програма підприємства на плановий період визначена на суму 3392,73 тис.грн., що на 15% більше, ніж у базовому періоді. Виробіток на одного працюючого у базовому періоді становив 8940 грн. За рахунок кращої організації виробництва чисельність промислово – виробничого персоналу зменшилась у плановому періоді на 30 чол. Визначити % зростання продуктивності праці за плановий період, а також чисельність промислово – виробничого персоналу у плановому періоді. Завдання 4 Підприємство виготовляє продукцію, основні економічні параметри якої становлять: ціна продажу 1 кг продукту – 1,65 грн., змінні витрати (сировина, матеріали, праця, накладні витрати) на одиницю (1 кг) продукції – 0,96 грн., загальна сума постійних витрат по підприємству за рік – 94520 грн., обсяг реалізації продукції за минулий рік – 1315 т. Дирекція підприємства не задоволена результатами діяльності за минулий рік і розглядає декілька можливостей зростання прибутковості, а саме підвищення витрат на просування продукції на ринку, підвищення зовнішнього вигляду продукції з одночасним збільшенням ціни реалізації, підвищення ціни реалізації. Необхідно оцінити привабливість для підприємства та доцільність здійснення зазначених заходів за наступних умов. 4.1. Менеджер зі збуту впевнений, що рекламна компанія здатна збільшити обсяг реалізації продукції на 23%. Якщо метою дирекції підприємства є підвищення прибутку поточного року на 19% порівняно з минулим роком, тоді як максимальну суму може підприємство витратити на рекламу? 4.2. Припустимо, що підприємство з метою підвищення привабливості продукції для споживача планує поліпшити упаковку продукції, що призведе до підвищення змінних витрат на 0,06 грн. на одиницю продукції. Ціна продукції планується підняти на 7,5%. Обчисліть прибуток підприємства в поточному році. 4.3. Підприємство збільшує ціну продажу на 10,8%. Обсяг реалізації падає на 15,4%. Чи буде рішення підвищити ціну правильним? Обчислити обсяг реалізації, необхідний для нової ціни, щоб підприємство отримало такий же прибуток, як і минулого року. Зробити висновки щодо доцільності обрання того чи іншого напрямку зростання прибутковості діяльності підприємства в поточному році. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Класифікація підприємств та їх об’єднань 2. Показники та методи визначення продуктивності праці 3. Планування як функція управління, його принципи та методи 4. Групування операційних витрат за економічними елементами Завдання 1 За даними, наведеним у таблиці розрахувати показники ефективності використання основних засобів. Вартість основних засобів на початок року, тис.грн. Введено основних засобів тис.грн./ місяць року Виведено основних засобів тис.грн./ місяць року Чисельність промислово – виробничого персоналу, чол. Обсяг виробленої продукції, тис.грн. Річний прибуток, тис.грн. 192,13 18,5/4 11,6/3 153 1027,3 106,9 Завдання 2 У звітному році підприємство виготовило і реалізувало продукції на 5736 тис.грн. при середньорічному залишку нормованих обігових коштів 956 тис.грн. У плановому році обсяг реалізації зросте на 15%. Визначте потребу підприємства в оборотних засобах або суму вивільнених оборотних ресурсів за рахунок прискорення оборотності на 19%. За результатами розрахунків зробити висновки. Завдання 3 Виробнича програма підприємства на плановий період визначена на суму 3392,73 тис.грн., що на 15% більше, ніж у базовому періоді. Виробіток на одного працюючого у базовому періоді становив 8940 грн. За рахунок кращої організації виробництва чисельність промислово – виробничого персоналу зменшилась у плановому періоді на 30 чол. Визначити % зростання продуктивності праці за плановий період, а також чисельність промислово – виробничого персоналу у плановому періоді. Завдання 4 Підприємство виготовляє продукцію, основні економічні параметри якої становлять: ціна продажу 1 кг продукту – 1,65 грн., змінні витрати (сировина, матеріали, праця, накладні витрати) на одиницю (1 кг) продукції – 0,96 грн., загальна сума постійних витрат по підприємству за рік – 94520 грн., обсяг реалізації продукції за минулий рік – 1315 т. Дирекція підприємства не задоволена результатами діяльності за минулий рік і розглядає декілька можливостей зростання прибутковості, а саме підвищення витрат на просування продукції на ринку, підвищення зовнішнього вигляду продукції з одночасним збільшенням ціни реалізації, підвищення ціни реалізації. Необхідно оцінити привабливість для підприємства та доцільність здійснення зазначених заходів за наступних умов. 4.1. Менеджер зі збуту впевнений, що рекламна компанія здатна збільшити обсяг реалізації продукції на 23%. Якщо метою дирекції підприємства є підвищення прибутку поточного року на 19% порівняно з минулим роком, тоді як максимальну суму може підприємство витратити на рекламу? 4.2. Припустимо, що підприємство з метою підвищення привабливості продукції для споживача планує поліпшити упаковку продукції, що призведе до підвищення змінних витрат на 0,06 грн. на одиницю продукції. Ціна продукції планується підняти на 7,5%. Обчисліть прибуток підприємства в поточному році. 4.3. Підприємство збільшує ціну продажу на 10,8%. Обсяг реалізації падає на 15,4%. Чи буде рішення підвищити ціну правильним? Обчислити обсяг реалізації, необхідний для нової ціни, щоб підприємство отримало такий же прибуток, як і минулого року. Зробити висновки щодо доцільності обрання того чи іншого напрямку зростання прибутковості діяльності підприємства в поточному році. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ