0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка підприємства (ID:447437)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 7
Рік виконання: 2021
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
1. За яких умов сума коштів, отримана підприємством, може вважатися його доходом? 2. Який сенс у визнанні доходу від реалізації продукції за методом нарахування, тобто за фактом відвантаження продукції? 15. Чим зумовлена ситуація, коли високорентабельне підприємство не сплачує за результатами звітного періоду дивіденди? 17. Яким є механізм оподаткування дивідендів? 18. Якими причинами може бути зумовлено використання прибутку на збільшення статутного капіталу підприємства? Задачі 9. – 1. Підприємство виготовляє продукцію, основні економічні параметри якої наведені в табл.. 23. Таблиця 23 Економічні параметри продукції підприємства Показники Одиниця. вимірювання. Вимір Номер варіанта 1 2 3 4 5 6 Ціна продажу 1 кг продукту грн. 0,76 0,81 0,85 0,84 0,91 0,68 Змінні витрати (сировина, матеріали, праця, накладні витрати) на одиницю (1 кг) продукції грн. 0,37 0,45 0,54 0,32 0,65 0,56 Загальна сума постійних витрат по підприємству за рік грн. 54000 62320 78300 69770 59880 58790 Обсяг реалізації продукції за минулий рік т 830 860 890 910 870 850 Дирекція підприємства не задоволена результатами діяльності за минулий рік і розглядає декілька можливостей зростання прибутковості, а саме: підвищення витрат на просування продукції на ринку; підвищення зовнішнього вигляду продукції з одночасним збільшенням ціни реалізації; підвищення ціни реалізації. Необхідно оцінити привабливість для підприємства і доцільність здійснення зазначених заходів за таких умов: 1. Менеджер зі збуту впевнений, що рекламна кампанія здатна збільшити обсяг реалізації продукції на 30 %. Якщо метою дирекції підприємства є підвищення прибутку поточного року на 30 % порівняно з минулим роком, тоді, яку максимальну суму може підприємство витратити на рекламу? 2. Припустимо, що підприємство з метою підвищення привабливості продукції для споживача планує поліпшити упаковку продукції, що призведе до підвищення змінних витрат на 0,03 грн. на одиницю продукції; ціну продукції планується підняти на 4,5 %. Обчисліть прибуток підприємства в поточному році. 3. Підприємство збільшує ціну продажу на 8 % . Обсяг реалізації зменшується на 12 %. Чи буде правильним рішення щодо підвищення ціни? Обчислити обсяг реалізації, необхідний за нової ціни, щоб підприємство отримало такий самий прибуток, як і минулого року. 4. Зробити висновки щодо доцільності обрання того чи іншого напрямку зростання прибутковості діяльності підприємства в поточному році. 9 – 2. Підприємство виробляє єдиний продукт. У 2005 р. воно продало 25 000 одиниць продукції та отримало такі результати, грн.: Виручка від реалізації 625000 Змінні витрати 375000 Маржинальний прибуток 625000-375000 = 250000 Постійні витрати 150000 Операційний прибуток 250000-150000 = 100000 Податок на прибуток 45000 Чистий прибуток 100000-45000 = 55000 З метою удосконалення свого продукту наступного року підприємство розглядає можливість заміни компонента, який коштував 2,5 грн., новим та кращим компонентом, за ціною 4,5 грн. за одиницю. Крім того, для підвищення потужності підприємства необхідно придбати нову машину. Машина коштує 18000 грн., строк корисної служби 6 років і не має залишкової вартості. Підприємство застосовує прямолінійний метод амортизації. Необхідно визначити 1. Визначити, якою була точка беззбитковості підприємства в натуральних одиницях? 2. Розрахувати, скільки одиниць продукції мало продати підприємство минулого року, щоб отримати 77 000 грн. чистого прибутку? 3. Якщо підприємство підтримуватиме ціну реалізації постійною та здійснить запропоновані зміни, то скільки одиниць продукції воно має продати наступного року для забезпечення беззбиткової роботи? 4. Якщо підприємство підтримуватиме ціну реалізації постійною та здійснить запропоновані зміни, то скільки одиниць продукції воно має продати наступного року, щоб отримати такий самий чистий прибуток, як і минулого року? 5. Якщо підприємство бажає підтримувати незмінний коефіцієнт маржинального прибутку після впровадження всіх змін, яку ціну реалізації одиниці продукції воно має встановити наступного року, щоб покрити підвищені витрати на матеріали? 9. – 7. Підприємство виробляє два різних види продукції – А і Б. Продукцію А продають за ціною 30 грн., Б – 20 грн. Прогнозний звіт про фінансові результати має такий вигляд: Результати діяльності підприємства (тис. грн.) Дохід від реалізації продукції 600 Змінні витрати 400 Маржинальний прибуток 600- 400 = 200 Постійні витрати 150 Операційний прибуток 200-150 = 50 Власник підприємства оцінює, що 60 % доходу від реалізації дасть продукція А, а 40 % – продукція Б. На продукцію А припадає 60 % змінних витрат. Третина постійних витрат є спільною для обох продуктів, а половина постійних витрат прямо простежується до продуктової лінії продукції А. Необхідно обчислити: 1. Дохід від реалізації, який матиме підприємство для беззбиткової роботи 2. Кількість продукції кожного виду, яку має продати підприємство для беззбиткової роботи. 3. Коефіцієнт операційного важеля для підприємства. Припустимо, що фактичні доходи будуть на 40 % вищі за прогнозні доходи. На скільки відсотків зростуть прибутки за такої зміни обсягу реалізації?
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. За яких умов сума коштів, отримана підприємством, може вважатися його доходом? 2. Який сенс у визнанні доходу від реалізації продукції за методом нарахування, тобто за фактом відвантаження продукції? 15. Чим зумовлена ситуація, коли високорентабельне підприємство не сплачує за результатами звітного періоду дивіденди? 17. Яким є механізм оподаткування дивідендів? 18. Якими причинами може бути зумовлено використання прибутку на збільшення статутного капіталу підприємства? Задачі 9. – 1. Підприємство виготовляє продукцію, основні економічні параметри якої наведені в табл.. 23. Таблиця 23 Економічні параметри продукції підприємства Показники Одиниця. вимірювання. Вимір Номер варіанта 1 2 3 4 5 6 Ціна продажу 1 кг продукту грн. 0,76 0,81 0,85 0,84 0,91 0,68 Змінні витрати (сировина, матеріали, праця, накладні витрати) на одиницю (1 кг) продукції грн. 0,37 0,45 0,54 0,32 0,65 0,56 Загальна сума постійних витрат по підприємству за рік грн. 54000 62320 78300 69770 59880 58790 Обсяг реалізації продукції за минулий рік т 830 860 890 910 870 850 Дирекція підприємства не задоволена результатами діяльності за минулий рік і розглядає декілька можливостей зростання прибутковості, а саме: підвищення витрат на просування продукції на ринку; підвищення зовнішнього вигляду продукції з одночасним збільшенням ціни реалізації; підвищення ціни реалізації. Необхідно оцінити привабливість для підприємства і доцільність здійснення зазначених заходів за таких умов: 1. Менеджер зі збуту впевнений, що рекламна кампанія здатна збільшити обсяг реалізації продукції на 30 %. Якщо метою дирекції підприємства є підвищення прибутку поточного року на 30 % порівняно з минулим роком, тоді, яку максимальну суму може підприємство витратити на рекламу? 2. Припустимо, що підприємство з метою підвищення привабливості продукції для споживача планує поліпшити упаковку продукції, що призведе до підвищення змінних витрат на 0,03 грн. на одиницю продукції; ціну продукції планується підняти на 4,5 %. Обчисліть прибуток підприємства в поточному році. 3. Підприємство збільшує ціну продажу на 8 % . Обсяг реалізації зменшується на 12 %. Чи буде правильним рішення щодо підвищення ціни? Обчислити обсяг реалізації, необхідний за нової ціни, щоб підприємство отримало такий самий прибуток, як і минулого року. 4. Зробити висновки щодо доцільності обрання того чи іншого напрямку зростання прибутковості діяльності підприємства в поточному році. 9 – 2. Підприємство виробляє єдиний продукт. У 2005 р. воно продало 25 000 одиниць продукції та отримало такі результати, грн.: Виручка від реалізації 625000 Змінні витрати 375000 Маржинальний прибуток 625000-375000 = 250000 Постійні витрати 150000 Операційний прибуток 250000-150000 = 100000 Податок на прибуток 45000 Чистий прибуток 100000-45000 = 55000 З метою удосконалення свого продукту наступного року підприємство розглядає можливість заміни компонента, який коштував 2,5 грн., новим та кращим компонентом, за ціною 4,5 грн. за одиницю. Крім того, для підвищення потужності підприємства необхідно придбати нову машину. Машина коштує 18000 грн., строк корисної служби 6 років і не має залишкової вартості. Підприємство застосовує прямолінійний метод амортизації. Необхідно визначити 1. Визначити, якою була точка беззбитковості підприємства в натуральних одиницях? 2. Розрахувати, скільки одиниць продукції мало продати підприємство минулого року, щоб отримати 77 000 грн. чистого прибутку? 3. Якщо підприємство підтримуватиме ціну реалізації постійною та здійснить запропоновані зміни, то скільки одиниць продукції воно має продати наступного року для забезпечення беззбиткової роботи? 4. Якщо підприємство підтримуватиме ціну реалізації постійною та здійснить запропоновані зміни, то скільки одиниць продукції воно має продати наступного року, щоб отримати такий самий чистий прибуток, як і минулого року? 5. Якщо підприємство бажає підтримувати незмінний коефіцієнт маржинального прибутку після впровадження всіх змін, яку ціну реалізації одиниці продукції воно має встановити наступного року, щоб покрити підвищені витрати на матеріали? 9. – 7. Підприємство виробляє два різних види продукції – А і Б. Продукцію А продають за ціною 30 грн., Б – 20 грн. Прогнозний звіт про фінансові результати має такий вигляд: Результати діяльності підприємства (тис. грн.) Дохід від реалізації продукції 600 Змінні витрати 400 Маржинальний прибуток 600- 400 = 200 Постійні витрати 150 Операційний прибуток 200-150 = 50 Власник підприємства оцінює, що 60 % доходу від реалізації дасть продукція А, а 40 % – продукція Б. На продукцію А припадає 60 % змінних витрат. Третина постійних витрат є спільною для обох продуктів, а половина постійних витрат прямо простежується до продуктової лінії продукції А. Необхідно обчислити: 1. Дохід від реалізації, який матиме підприємство для беззбиткової роботи 2. Кількість продукції кожного виду, яку має продати підприємство для беззбиткової роботи. 3. Коефіцієнт операційного важеля для підприємства. Припустимо, що фактичні доходи будуть на 40 % вищі за прогнозні доходи. На скільки відсотків зростуть прибутки за такої зміни обсягу реалізації?