0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА (ID:452382)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
28vika055@ukr.net ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СИСИТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1 Мотивація персоналу: поняття та сутність 5 1.2 Сучасні методи мотивації персоналу 10 1.3 Матеріальне стимулювання персоналу підприємств готельного бізнесу на основі компетентнісного підходу 15 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ «ЕНРІКО» 19 2.1 Загальна характеристика підприємства 19 2.2 Аналіз мотивації персоналу готелю «Енріко» 24 2.3 Оцінка ефективності мотивації персоналу в готелі «Енріко» 30 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ «ЕНРІКО» 34 3.1 Пропозиції щодо ефективного використання методів матеріального стимулювання персоналу 34 3.2 Рекомендації до удосконалення системи основних показників роботи персоналу в готелі «Енріко» 39 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
28vika055@ukr.net Актуальність теми. На сьогоднішній день мотивація та стимулювання персоналу в готельно-ресторанному бізнесі є дуже актуальною темою, адже вміння зацікавити персонал та працівників для підвищення самого готелю чи ресторану є нелегкою справою. Вирішальним причинним фактором результативності діяльності людей є їх мотивація. Трудова мотивація - це процес стимулювання окремого виконавця чи групи людей до діяльності, спрямований на досягнення цілей підприємства, до продуктивного виконання прийнятих рішень або намічених робіт. Мотивація персоналу в підприємствах сервісного обслуговування завжди була завданням, що складно вирішується керівникам. До сьогодні мотивація на роботі та моральні відносини на підприємстві вважаються головними факторами успіху будь-якого підприємства сфери готельних послуг, які безпосередньо залежать від міжособистісних відносин співробітника готелю та його гостя. Хоча якість готельних послуг оцінюється в основному за критеріями якості, але всім добре відомо, що незадоволеність гостя якістю наданих послуг безпосередньо залежить від якості обслуговування. Основною причиною повторного прибуття гостей в готель є гарне враження, як від самого готелю, його набору послуг, так і від наданого обслуговування.