Соціальна та екологічна відповідальність транснаціональних компаній (ID:581339)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………..…….….. 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи аналізу поняття відповідальності
транснаціональних компаній у концепції сталого розвитку……….………..6
1.1 Підходи до визначення корпоративної відповідальності у соціальній
та екологічній сферах…………………...……………………….…………6
1.2 Діяльність транснаціональних компаній в рамках соціальної та екологічної політики з метою забезпечення сталого розвитку……………….………….13
РОЗДІЛ 2. Оцінка ефективності діяльності транснаціональних компаній
у соціальній та екологічній сферах……………………..……………….……20
2.1. Способи вирішення транснаціональними компаніями соціальних проблем людства за допомогою участі у міжнародних бізнес-проектах.……………20
2.2. Механізми реалізації міжнародних екологічних бізнес-проектів за участю транснаціональних компаній ………………………..…………………….…24
2.3. Відповідальне партнерство та інвестування як інструмент забезпечення сталого розвитку………………………………………………….…………...28
РОЗДІЛ 3. Досвід транснаціональних компаній у вирішенні проблем соціально-економічного розвитку в сучасних умовах……………..……….37
3.1. Взаємодія між компаніями, споживачами та урядами держав в рамках
подолання проблем в екологічній та соціальній сферах…….………….…..37
3.2. Досвід співпраці світових транснаціональних компаній з Україною
в рамках реалізації спільних екологічних та соціальних бізнес-проектів…43
ВИСНОВКИ…………………….………………………………….………….49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….52
Зразок роботи
Соціальна корпоративна відповідальність формально є вільним вибором на користь зобов’язання підтримувати громади впроваджуючи відповідні підходи до ведення бізнесу, а також через надання корпоративних ресурсів. Всесвітня бізнесова рада зі сталого розвитку характеризує корпоративну соціальну відповідальність (КСВ) як «зобов’язання (добровільне) бізнесу сприяти сталому економічному розвитку, працюючи з найманими працівниками, місцевими громадами та суспільством в цілому з метою покращення якості життя».
Міжнародна організація «Бізнес за соціальну відповідальність» визначає корпоративну соціальну відповідальність як «таке ведення бізнесу, що задовольняє чи перевищує етичні, юридичні, комерційні та публічні очікування, які суспільно пов’язує з бізнесом». Виходячи з цих визначень, ТНК має відповідати запитам суспільства у таких сферах, як освіта, охорона здоров’я, наука, виробництво, охорона довкілля, тобто забезпечити гармонійний розвиток суспільства.[5]
З кожним роком кількість компаній, що публічно висвітлюють реалізацію принципів КСВ, показує тенденцію до збільшення. При цьому спостерігається еволюція напрямів КСВ. На початковому етапі компанії зосереджували увагу на екологічній відповідальності. На другому етапі спостерігався акцент на філантропії та благодійності, громадській діяльності та волонтерстві, на третьому – посилювалася важливість соціальної відповідальності, на четвертому – спостерігається врівноваження бізнесу та суспільства. Нова ера корпоративної відповідальності характеризується поєднанням екологічної, соціальної, фіскальної відповідальності та відповідальності перед персоналом.
Інші роботи з даної категорії: