0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка підприємства (ID:599206)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 25
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1.Поняття підприємства, порядок створення, процедура державної реєстрації 2.Сутність, класифікація і структура персоналу підприємства 3.Види прогнозів та сфера їх застосування 4.Класифікація операційних витрат підприємства Задача 1 За даними, наведеними у таблиці розрахувати показники ефективності використання основних засобів Номер варіанта Вартість основних засобів на початок року, тис.грн. Введено основних засобів, тис.грн./ місяць року Виведено основних засобів, тис.грн. / місяць року Чисельність промислово – виробничого персоналу, чол.. Обсяг виробленої продукції, тис.грн. Річний прибуток, тис.грн. Варіант 1 286,35 19,2/5 12,6/7 140 1242,5 113,25 Задача 2 У звітному році підприємство виготовило і реалізувало продукції на 5831 тис.грн. при середньорічному залишку нормованих обігових коштів 833 тис.грн. У плановому році обсяг реалізації зросте на 13%. Визначити потребу підприємства в оборотних засобах або суму вивільнених оборотних ресурсів за рахунок прискорення оборотності на 10%. За результатами розрахунків зробити висновки. Задача 3 Виробнича програма підприємства на плановий період визначена на суму 4026,24 тис.грн., що на 20% більше, ніж у базовому періоді. Виробіток на одного працюючого у базовому періоді становив 9320 грн. За рахунок кращої організації виробництва чисельність промислово – виробничого персоналу зменшилась у плановому періоді на 60 чол. Визначити % зростання продуктивності праці за плановий період, а також чисельність промислово – виробничого у плановому періоді. Задача 4 Підприємство виготовляє продукцію, основні економічні параметри якої становлять: ціна продажу 1 кг продукту – 1,27 грн., змінні витрати (сировина, матеріали, праця, накладні витрати) на одиницю (1 кг) продукції – 0,81 грн., загальна сума постійних витрат по підприємству за рік – 83832 грн., обсяг реалізації продукції за минулий рік – 1218 т. Дирекція підприємства не задоволена результатами діяльності за минулий рік і розглядає декілька можливостей зростання прибутковості, а саме: підвищення витрат на просування продукції на ринку; підвищення зовнішнього вигляду продукції з одночасним збільшенням ціни реалізації; підвищення ціни реалізації. Необхідно оцінити привабливість для підприємства і доцільність здійснення зазначених заходів за наступних умов: 4.1. Менеджер зі збуту впевнений, що рекламна кампанія здатна збільшити обсяг реалізації продукції на 25%. Якщо метою дирекції підприємства є підвищення прибутку поточного року на 20% порівняно з минулим роком, тоді яку максимальну суму може підприємство витратити на рекламу? 4.2.Припустимо, що підприємство з метою підвищення привабливості продукції для споживача планує поліпшити упаковку продукції, що призведе до підвищення змінних витрат на 0,04 грн. на одиницю продукції. Ціну продукції планується підняти на 6,3%. Обчисліть прибуток підприємства в поточному році. 4.3. Підприємство збільшує ціну продажу на 11,2%. Обсяг реалізації падає на 16,8%. Чи буде рішення підняти ціну правильним? Обчислити обсяг реалізації, необхідний за нової ціни, щоб підприємство отримало такий же прибуток, як і минулого року. Зробити висновки щодо доцільності обрання того чи іншого напрямку зростання прибутковості діяльності підприємства в поточному році. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.Поняття підприємства, порядок створення, процедура державної реєстрації 2.Сутність, класифікація і структура персоналу підприємства 3.Види прогнозів та сфера їх застосування 4.Класифікація операційних витрат підприємства Задача 1 За даними, наведеними у таблиці розрахувати показники ефективності використання основних засобів Номер варіанта Вартість основних засобів на початок року, тис.грн. Введено основних засобів, тис.грн./ місяць року Виведено основних засобів, тис.грн. / місяць року Чисельність промислово – виробничого персоналу, чол.. Обсяг виробленої продукції, тис.грн. Річний прибуток, тис.грн. Варіант 1 286,35 19,2/5 12,6/7 140 1242,5 113,25 Задача 2 У звітному році підприємство виготовило і реалізувало продукції на 5831 тис.грн. при середньорічному залишку нормованих обігових коштів 833 тис.грн. У плановому році обсяг реалізації зросте на 13%. Визначити потребу підприємства в оборотних засобах або суму вивільнених оборотних ресурсів за рахунок прискорення оборотності на 10%. За результатами розрахунків зробити висновки. Задача 3 Виробнича програма підприємства на плановий період визначена на суму 4026,24 тис.грн., що на 20% більше, ніж у базовому періоді. Виробіток на одного працюючого у базовому періоді становив 9320 грн. За рахунок кращої організації виробництва чисельність промислово – виробничого персоналу зменшилась у плановому періоді на 60 чол. Визначити % зростання продуктивності праці за плановий період, а також чисельність промислово – виробничого у плановому періоді. Задача 4 Підприємство виготовляє продукцію, основні економічні параметри якої становлять: ціна продажу 1 кг продукту – 1,27 грн., змінні витрати (сировина, матеріали, праця, накладні витрати) на одиницю (1 кг) продукції – 0,81 грн., загальна сума постійних витрат по підприємству за рік – 83832 грн., обсяг реалізації продукції за минулий рік – 1218 т. Дирекція підприємства не задоволена результатами діяльності за минулий рік і розглядає декілька можливостей зростання прибутковості, а саме: підвищення витрат на просування продукції на ринку; підвищення зовнішнього вигляду продукції з одночасним збільшенням ціни реалізації; підвищення ціни реалізації. Необхідно оцінити привабливість для підприємства і доцільність здійснення зазначених заходів за наступних умов: 4.1. Менеджер зі збуту впевнений, що рекламна кампанія здатна збільшити обсяг реалізації продукції на 25%. Якщо метою дирекції підприємства є підвищення прибутку поточного року на 20% порівняно з минулим роком, тоді яку максимальну суму може підприємство витратити на рекламу? 4.2.Припустимо, що підприємство з метою підвищення привабливості продукції для споживача планує поліпшити упаковку продукції, що призведе до підвищення змінних витрат на 0,04 грн. на одиницю продукції. Ціну продукції планується підняти на 6,3%. Обчисліть прибуток підприємства в поточному році. 4.3. Підприємство збільшує ціну продажу на 11,2%. Обсяг реалізації падає на 16,8%. Чи буде рішення підняти ціну правильним? Обчислити обсяг реалізації, необхідний за нової ціни, щоб підприємство отримало такий же прибуток, як і минулого року. Зробити висновки щодо доцільності обрання того чи іншого напрямку зростання прибутковості діяльності підприємства в поточному році. Список використаних джерел