0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка підприємства (ID:599375)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 2
Рік виконання: 2022
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Виходячи з очікуваних обсягів продажу, розрахувати, хто з посередників принесе більше прибутку «ХС». Номер варіанта вибирається відповідно до номера у академічномужурналі. Необхідні знання для виконання задачі: 1. дохід від реалізації розраховується як добуток очікуваного прогнозованого обсягу збуту на ціну товару; 2. собівартість партії розраховується як добуток очікуваного прогнозованого обсягу збуту на собівартість одного виробу; 3. загальні витрати на доставку – це добуток очікуваного обсягу продажу та витрати на одиницю товару; 4. комісійні витрати агента – це добуток доходу від реалізації та відсотку покриття витрат (з % переводимо в коефіцієнт); 5. загальні витрати - це сума собівартості партії, витрат на доставку та витрат на рекламу (для агента – суми комісіних); 6. прибуток від реалізації розраховується як різниця між доходом від реалізації та загальних витрат. Задача №1 «ВИБІР ПОСЕРЕДНИКА» Варіант 4 Фірма «Художнє скло» («ХС»), яка виробляє сувеніри зі скла, розширяє свої території и вирішує, чи працювати з оптовим торговцем, що спеціалізується на подарункових виробах, чи ж з агентом виробника, який обслуговує ряд магазинів подарунків на цій території. «ХС» випускає велику кількість виробів, але собівартість їх виробництва приблизно однакова – біля 5,20 грн. за штуку. Вироби продавались би оптовому торговцю по ціні 12,10 грн за штуку, а він віддавав би їх в роздрібну мережу по 14,00 грн. – залишаючи націнку 1,90 грн. на покриття витрат і прибуток. Єдиний хороший оптовий торговець – власник фірми, що займається розподілом товарів-подарунків на даній території, готовий працювати на «ХС» за умови, що «ХС» буде давати свою рекламу в торговому журналі «Дозвілля», який читають власники магазинів подарунків. Це коштує 8000 грн/рік. Очікуваний обсяг продажу оптовим торговцем складає 3200 шт/рік. Договір з агентом простіше. На покриття витрат він хотів би 8% від ціни в 14,00 грн., яку платить магазин подарунків. Індивідуальні замовлення агента виконуються виробником з використанням пошти, послуги якої з доставки коштують «ХС» 2,00 грн. за штуку. Оптовий торговець, намагаючись передбачити попит, розміщує більш великі замовлення. Це дозволяє «ХС» знизити витрати з доставки в середньому до 0,60 грн. за виріб. Маркетолог «ХС» вважає, що агент зможе продавати тільки 75% виробів від об’єму, який реалізовує оптовий торговець, так як у нього не вистачить часу на обслуговування всіх дрібних магазинів. Дані для прийняття рішення необхідно звести в таблицю. Виходячи з очікуваних обсягів продажу, розрахувати, хто з посередників принесе більше прибутку «ХС».
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Виходячи з очікуваних обсягів продажу, розрахувати, хто з посередників принесе більше прибутку «ХС». Номер варіанта вибирається відповідно до номера у академічномужурналі. Необхідні знання для виконання задачі: 1. дохід від реалізації розраховується як добуток очікуваного прогнозованого обсягу збуту на ціну товару; 2. собівартість партії розраховується як добуток очікуваного прогнозованого обсягу збуту на собівартість одного виробу; 3. загальні витрати на доставку – це добуток очікуваного обсягу продажу та витрати на одиницю товару; 4. комісійні витрати агента – це добуток доходу від реалізації та відсотку покриття витрат (з % переводимо в коефіцієнт); 5. загальні витрати - це сума собівартості партії, витрат на доставку та витрат на рекламу (для агента – суми комісіних); 6. прибуток від реалізації розраховується як різниця між доходом від реалізації та загальних витрат. Задача №1 «ВИБІР ПОСЕРЕДНИКА» Варіант 4 Фірма «Художнє скло» («ХС»), яка виробляє сувеніри зі скла, розширяє свої території и вирішує, чи працювати з оптовим торговцем, що спеціалізується на подарункових виробах, чи ж з агентом виробника, який обслуговує ряд магазинів подарунків на цій території. «ХС» випускає велику кількість виробів, але собівартість їх виробництва приблизно однакова – біля 5,20 грн. за штуку. Вироби продавались би оптовому торговцю по ціні 12,10 грн за штуку, а він віддавав би їх в роздрібну мережу по 14,00 грн. – залишаючи націнку 1,90 грн. на покриття витрат і прибуток. Єдиний хороший оптовий торговець – власник фірми, що займається розподілом товарів-подарунків на даній території, готовий працювати на «ХС» за умови, що «ХС» буде давати свою рекламу в торговому журналі «Дозвілля», який читають власники магазинів подарунків. Це коштує 8000 грн/рік. Очікуваний обсяг продажу оптовим торговцем складає 3200 шт/рік. Договір з агентом простіше. На покриття витрат він хотів би 8% від ціни в 14,00 грн., яку платить магазин подарунків. Індивідуальні замовлення агента виконуються виробником з використанням пошти, послуги якої з доставки коштують «ХС» 2,00 грн. за штуку. Оптовий торговець, намагаючись передбачити попит, розміщує більш великі замовлення. Це дозволяє «ХС» знизити витрати з доставки в середньому до 0,60 грн. за виріб. Маркетолог «ХС» вважає, що агент зможе продавати тільки 75% виробів від об’єму, який реалізовує оптовий торговець, так як у нього не вистачить часу на обслуговування всіх дрібних магазинів. Дані для прийняття рішення необхідно звести в таблицю. Виходячи з очікуваних обсягів продажу, розрахувати, хто з посередників принесе більше прибутку «ХС».