0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка підприємства (ID:599722)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 1
Рік виконання: 2022
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Визначити планову виручку від реалізації продукції підприємства, якщо залишки нереалізованої продукції на початок планового року за повною собівартістю становлять 822 тис. гривень, по оптовим цінам – 950 тис. гривень, обсяг виготовленої товарної продукції за повною собівартістю в плановому році 8300 тис. гривень, за оптовими цінами – 1070 тис. гривень, за прогнозом залишки готової продукції на кінець планового року становитимуть 10,9 % від обсягу планового випуску товарної продукції
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Визначити планову виручку від реалізації продукції підприємства, якщо залишки нереалізованої продукції на початок планового року за повною собівартістю становлять 822 тис. гривень, по оптовим цінам – 950 тис. гривень, обсяг виготовленої товарної продукції за повною собівартістю в плановому році 8300 тис. гривень, за оптовими цінами – 1070 тис. гривень, за прогнозом залишки готової продукції на кінець планового року становитимуть 10,9 % від обсягу планового випуску товарної продукції Визначити планову виручку від реалізації продукції підприємства, якщо залишки нереалізованої продукції на початок планового року за повною собівартістю становлять 822 тис. гривень, по оптовим цінам – 950 тис. гривень, обсяг виготовленої товарної продукції за повною собівартістю в плановому році 8300 тис. гривень, за оптовими цінами – 1070 тис. гривень, за прогнозом залишки готової продукції на кінець планового року становитимуть 10,9 % від обсягу планового випуску товарної продукції