0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Нематеріальні ресурси підприємства, їх формування та ефективність використання. (ID:611750)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т Вступ……….…………………………………………………………………………5 1. Загальна характеристика нематеріальних ресурсів підприємства…..…........…7 1.1. Поняття та види нематеріальних ресурсів підприємства…………………7 1.2. Поняття та елементний склад нематеріальних активів…………….…….15 1.3 Методологічні основи оцінки нематеріальних активів…………………..20 2. Реалізація та забезпечення охорони прав власності на нематеріальні ресурси ТОВ "АТБ-Маркет"………………………………………………………………...23 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства……………....23 2.2. Реалізація прав власності на нематеріальні ресурси…………………......26 2.3. Охорона прав власності на нематеріальні активи…………………..……29 3. Аналіз ефективності використання нематеріальних ресурсів…………..…….32 3.1 Оцінка вартості та амортизація нематеріальних ресурсів………………..32 3.2 Ефективність використання нематеріальних ресурсів……………….…..35 ВИСНОВКИ…………..................................................................................................37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………...………………………………..38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В С Т У П Основною рисою сучасного періоду розвитку усіх розвинених країн є зростання в суспільному виробництві науково-технічних знань і також інших результатів творчої діяльності людини. Використовуючи капітал знань-це призведе до вагомих змін у характері функціонування підприємств та організацій. Нематеріальні ресурси виникають за допомогою нових, унікальних знань будь-якої форми або через рідкісність ресурсів (організовану чи природну). В цих випадках нестача ресурсів (унаслідок унікальності чи в обмеженій кількості) слугує появі ренти. Використовуючи такі ресурси їх власник стає єдиним виробником певної продукції та зменшує свої витрати ніж інші виробників. Виходячи з цього нематеріальні ресурси стають інструментом для підвищення конкурентоспроможності діючих підприємств. Використання нематеріальних ресурсів є дієвим засобом конкуренції. Наприклад, власник ліцензії отримує виняткове право на використання певного технічного досягнення, яке надає йому відповідні конкурентні переваги. Ці досягнення надають товару унікальності, які гарантують попит споживачів і тим самим підвищення конкурентоспроможності останнього. Актуальність цієї теми являє собою те, що нематеріальні активи є дещо новим для господарської практики України та маловивченими і до кінця не розробленими.