0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія діджитал-комунікацій підприємства на B2B ринку (ID:695696)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 101
Рік виконання: 2022
Вартість: 6000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ДІДЖИТАЛ-КОМУНІКАЦІЙ 1.1 Сутність стратегії діджитал-комунікацій підприємства 1.2 Основні інструменти діджитал-комунікацій 1.3. Особливості введення та оцінка ефективності діджитал-комунікацій Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ДІДЖИТАЛ-КОМУНІКАЦІЇ КОМПАНІЇ PAYFORCE 2.1 Огляд ринку фінтехнологій в Україні 2.2. Загальна характеристика компанії Payforce та аналіз її діджитал діяльності 2.3 Ефективність використання діджитал-комунікацій компанії Payforce Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ДІДЖИТАЛ-КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ КОМПАНІЇ PAYFORCE ТА ЇЇ ЕФЕКТИВНІСТЬ 3.1. Розробка стратегії діджитал-комунікацій для компанії Payforce на ринку В2В 3.2 Впровадження інструментів діджитал-комунікацій у маркетинговій діяльності підприємства та їх оцінка Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Додаток А
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Історія комерційного використання Інтернету налічує кілька десятиліть, проте за цей невеликий історичний проміжок часу відбулося суттєве перетворення у всіх сферах життєдіяльності людини: народження великої кількості нових технологічно розвинутих компаній, формування новітніх індустрій, впровадження інноваційних технологій у всі процеси комерційної і некомерційної діяльності організацій тощо. Ринок електронної торгівлі за останні роки почав стрімко зростати високими темпами і досяг майже трильйона доларів на рік. Завдяки Інтернету компанії отримали новий інструмент для ведення бізнесу та повного задоволення потреб, дієвий засіб зниження витрат. Споживачі, у свою чергу, отримують нові можливості взаємодії та ефективний метод комунікації з широким колом відповідних компаній, а також між собою; за рахунок розвитку нових технологій у них з'явилося нове інформаційне джерело про товари та послуги, нові шляхи задоволення своїх потреб. Відповідно актуальним постає питання дослідження викликів, які постають для сучасних компаній в контексті адаптації до вимог глобального інноваційного розвитку, всебічної інформатизації суспільства, а в результаті – формування ефективної і унікальної діджитал-стратегії з урахуванням новітніх технологій. Впровадження інформаційних інструментів в галузь маркетингу, з одного боку, дозволяє компаніям розширювати свої можливості на ринках – виходити за національні межі, тим самим завойовуючи нові сегменти і збільшуючи свої прибутки, з іншого – відповідати критичним запитам споживачів та діяти в умовах жорсткої конкуренції. Саме маркетингові Інтернет-технології створюють плацдарм для формування конкурентних переваг компанії на національному та міжнародному рівнях. Протягом останніх кількох років індустрія цифрового маркетингу демонструє приплив зростання. Більше компаній, ніж будь-коли, адаптуються до цифрової арени, викликаної глобальною пандемією. Ця зміна темпу спонукала до нових тенденцій цифрового маркетингу, які замінили попередні застарілі стратегії. Питанням дослідження діджитал-комунікацій займались багато провідних вітчизняних та зарубіжних науковців, серед яких: Джеймс В., П. Друкер, Н. Карр, Л. Клейн, Д. Коз’є, М. Л’юїс, Р. Морган, Д. Шнайдер, Каплан А., Каплан С., Пінчук Н., Плескач В. та інші. Тим не менш, питання дослідження діджитал-комунікацій в зв’язку з його стрімким розвитком є досі актуальним. Завдання дослідження: • визначити теоретико-методологічні засади діджитал-комунікацій та їх інструментів; • розглянути основні інструменти діджитал-комунікацій; • дослідити особливості введення та оцінки ефективності діджитал-комунікацій; • розглянути ринок фінтехнологій в Україні; • охарактеризувати компанію Payforce та зробити аналіз її діджитал діяльності; • дослідити ефективність використання діджитал-комунікацій компанії Payforce; • вдосконалити стратегію діджитал-комунікацій для компанії Payforce на ринку B2B; • виявити особливості впровадження інструментів діджитал-комунікацій у маркетинговій діяльності підприємства та провести їх оцінку. Предметом є процес розробки стратегії діджитал-комунікацій для компанії Payforce, що пропонує на ринку фінтехнологій широкий спектр послуг та продуктів. Об’єктом є діджитал-комунікації компанії Payforce. Мета дослідження – визначити роль Інтернет-технологій в сучасній системі маркетингу суб’єктів економічної діяльності, а також виявити напрями і методи впровадження інтегрованих маркетингових систем на прикладі Payforce. Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 101 сторінок.