0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистичний аналіз динаміки і структури продукції підприємства (ID:719581)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2022
Вартість: 460
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………….3 1.Продукція підприємства………………………………………………………..5 1.1.Поняття продукція підприємства…………………………………………….5 1.2.Види продукції………………………………………………………………12 2.Характеристика продукції підприємства……………………………………21 2.1.Номенклатура із зазначенням кодів, наявність сертифіката……………..21 2.2.Основні техніко-економічні характеристики видів продукції та їх конкурентоспроможність………………………………………………………..24 2.3.Трудомісткість виготовлення та відпускні ціни…………………………...28 3.Статистичний аналіз динаміки продукції підприємства……………………31 4.Статистичний аналіз структури продукції підприємства…………………...33 Висновки…………………………………………………………………………35 Список літератури……………………………………………………………….37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах ринкової економіки виготовлена продукція, має споживну вартість. Для постійного та повного задоволення потреб ринку планування та облік виготовлюваних для продажу товарів здійснюється в натуральних та вартісних вимірниках. Аналіз ринку включає дослідження споживчих властивостей товарів, кількості потенційних покупців, їхньої купівельної спроможності, кількості конкурентів, їх частини ринку, політики цін. Ступінь задоволення потреб ринку характеризує насамперед обсяг товарів певної номенклатури та асортименту у натуральному вигляді. Обсяг продукції у вартісному вираженні на підприємстві визначається показниками товарної, валової, чистої продукції.