0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМТСВІ (ID:72244)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 121
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність та роль цінової політики на підприємстві 1.2. Методи формування цінової політики підприємства 1.3. Особливості процесу ціноутворення на підприємствах в сучасних умовах РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПП «ТОДОС-ПРОДУКТ» 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ПП «Тодос-Продукт» 2.2 Аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства ПП «Тодос-Продукт» 2.3. Особливості формування цін на підприємстві ПП «Тодос-Продукт» РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМТСВІ ПП «ТОДОС-ПРОДУКТ» 3.1. Маркетингові підходи щодо вдосконалення цінової політики підприємства ПП «Тодос-Продукт» 3.2. Формування системи знижок на підприємстві 3.3. Таргет - костинг – як метод удосконалення процесу ціноутворення 3.4. Оцінка запропонованих заходів та їх економічного ефекту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову