Зміст
Блок 1. Характеристика методів управління підприємством
Блок 2.
Задача 1.
Підприємство здійснює заміну спрацьованого на нове технологічне устаткування, придбане за ціною 476 тис. грн., витрати на транспортування становлять 3,2% від його вартості. Страховий тариф – 1,1%. Витрати на демонтаж спрацьованого устаткування 6,1 тис. грн., а витрати на монтаж нового – 7,3 тис. грн. Виручка від реалізації спрацьованого устаткування – 30,8 тис. грн. Визначити повну первісну вартість введених основних засобів, які будуть зараховані на баланс підприємства.
Задача 2.
Вартість основних засобів на початок року становить 91,37 тис. грн., у червні введено основних засобів на суму 66,6 тис. грн., в березні – виведено на суму – 30,7 тис. грн., чисельність промислово-виробничого персоналу 141 чоловік, обсяг виробленої продукції за рік – 132,6 тис. грн., прибуток за рік – 16,32 тис. грн. Розрахувати узагальнюючі та допоміжні показники використання основних засобів.
Блок 3
Задача13
Підприємства виготовило та реалізувало за звітний рік продукції на 7360 тис.грн при середньорічній сумі оборотних коштів 920 тис.грн. У наступному році підприємство планує збільшити обсяг реалізованої продукції на 9% та здійснити певні заходи, які дозволять скоротити тривалість одного обороту оборотних коштів на 7 днів.
Визначити потребу підприємства в оборотних коштах у насту¬пному році та величину економії оборотних коштів за рахунок їх більш ефективного використання.
Блок 4
Об’єкти промислової власності - винаходи, промислові, корисні моделі, знаки на товари і послуги (наводити приклади).
Блок 5
Виробнича програма підприємства на плановий період визначена на суму 3608,45 тис. грн., що на 27% більше, ніж у базовому періоді. Виробіток на одного працюючого у базовому періоді становив 9020 грн. за рахунок кращої організації виробництва чисельність промислово-виробничого персоналу зменшилась у плановому періоді на 15 чол. Визначити % зростання продуктивності праці за плановий період, а також чисельність промислово-виробничого персоналу у плановому періоді.