Планування виробничої потужностї підприємства та методичні принципи її розрахунку (ID:835408)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 5
1.1.Зміст та завдання виробничої програми підприємства 5
1.2 Обґрунтування виробничої програми виробничою потужністю 11
1.3 Визначення максимально можливого випуску продукції за наявної потужності 15
РОЗДІЛ 2. ДІЮЧА ПРАКТИКА ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ НА ПАТ «ДОБРОБУТ» 20
2. 1 Характеристика підприємства як бази планування 20
2.2 Аналіз обсягів виробництва та реалізації продукції ПАТ «Добробут» 29
2.3 Визначення виробничої потужності ПАТ «Добробут» 34
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 36
3.1 Заходи щодо оптимізації виробництва та збуту продукції 36
3.2 Економічне обґрунтування заходів щодо поліпшення планування виробництва та збуту продукції 40
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 48
ДОДАТКИ………………………………………………………………………..53
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Одним з найважливіших показників, що характеризують можливості підприємства, є його виробнича потужність – максимально можливий обсяг випуску продукції (видобутку і перероблення сировини або виконання певних робіт, послуг) за одиницю часу (зміна, доба, місяць, рік) у визначеній номенклатурі й асортименті при повному завантаженні устаткування і виробничих площ з урахуванням прогресивної технології та організації виробництва.
Величина потужності підприємства формується під впливом багатьох чинників: склад устаткування, його кількість за видами та структура; техніко-економічні показники використання норми (продуктивності) устаткування, виробничих площ; номенклатура й асортимент продукції (послуг), їх трудомісткість за умови використання даного складу устаткування; фонд часу роботи устаткування (режим роботи підприємства) тощо.
Основним завданням планування виробництва та реалізації продукції є максимальне задоволення потреб споживачів і народного господарства в цілому у високоякісній, конкурентоспроможній продукції при найкращому використанні ресурсів з метою отримання прибутку. План виробництва продукції (виробнича програма) визначає складність та якість продукції, яка підлягає виготовленню й доставці споживачам у плановому періоді згідно з договорами поставок. Цей план є вихідним і провідним розділом як перспективного так і поточного планування економічного і соціального розвитку підприємства. На його основі визначаються потреби у виробничих ресурсах, економічні результати господарської діяльності підприємства та інші розділу плану економічного і соціального розвитку.
Ступінь розробленості проблеми. Питання планування виробництва і реалізації продукції сільськогосподарського підприємства досліджувалось у роботах таких ануковців, як: Ачкасова А. Є., Баранова О. Г., Бойчика І.М., Василюка В. В., Гавви В. М., Гука Д. В., Гуржія Н. М., Дація О. І., Дем’яненка М.Я., Єрмакова О. Ю., Лисенка М. В., Лузана Ю.Я., та інших.
Метою курсової роботи є дослідження методики планування виробничої потужності підприємства та розробка заходів щодо оптимізації виробництва і збуту продукції.
Інші роботи з даної категорії: