0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка бюджету підприємства на прикладі ПрАТ Первомайський ПМКК (ID:841981)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ………………………………………5 1.1. Економічний зміст, потреба і значення в бюджетному плануванні на підприємстві………………………………………………………………..5 1.2. Організація процесу бюджетування на підприємстві…………………11 Розділ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «Первомайський ПМКК» і практика бюджетування………………………………………………………..14 2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства ПрАТ «Первомайський ПМКК»………………………………………………………14 2.2. Аналіз процесу бюджетування на ПрАТ «Первомайський ПМКК»…36 РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА СИСТЕМИ БЮДЖЕТУВАННЯ НА ПрАТ «Первомайський ПМКК»………………………………………………………43 3.1. Формування системи бюджетування на підприємстві…………………..43 Висновки………………………………………………………………………..48 Список використаних джерел………………………………………………….50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В даний нелегкий час, для того, щоб трансформувати і реформувати національну економіку потрібно використовувати сучасну технологію і будувати ефективну систему управління на підприємстві. Фінансова діяльність підприємства під час нової ринкової умови, має потребувати суттєвої зміни в організації управління, інформаційній базі менеджменту, оскільки вони на даний час не можуть відповісти сучасній потребі в повному обсязі. Один із дієвих елементів в управлінському обліку, який все частіше можуть впровадити в роботу вітчизняне підприємство це процес бюджетування. Даний процес являється процесом планування, розробки, виконання і аналізу відносно діяльності суб’єкта господарювання, що може дати змогу зрівняти всі витрати і доход на майбутній період. Поєднуючи методи прогнозування, планування, аналіз і контроль, бюджетування це основна складова ефективної системи по фінансовому управлінню, що може бути адекватною сучасною вимогою для ринкового механізму і має потребувати глибокого вивчення. Теоретичний і практичний аспект відносно процесу бюджетування розглядали вітчизняні і закордонні вчені, серед них виділяють наступних: Джай К.Шим,Джойл Г.Сігел,В.М.Самочкіна,Ю.Б.Пронін,Є.М.Логачова,З.Є.Шершньова. Об’єкт курсової роботи – економічні відносини, які можуть виникнути на підприємстві під час процесу організації і реалізації процедури бюджетування. Предмет – теоретичний, методичний і практичний аспект відносно бюджетування як процесу на досліджуваному підприємстві. В якості досліджуваного підприємства було обрано ПрАТ «Первомайський ПМКК» Мета – дослідити теоретичний і методичний аспект бюджетування під час того, як підвищується ефективність роботи підприємства, специфіка впровадити бюджетування на промисловому підприємстві під час економічної кризи. Для того, щоб досягнути поставлену мету перед нами були поставлені наступні завдання: - провести уточнення понять «бюджет» і «бюджетування», визначити з яких етапів складається бюджетування як процес, розглянути функцію бюджетування, принцип і методи для того, щоб розробити бюджет; - визначити, як організовується процес бюджетування на підприємстві; - надати економічну характеристику досліджуваного підприємства; - дослідити процес бюджетування на ПрАТ «Первомайський ПМКК» Для того, щоб зробити поставлені завдання, в процесі курсової роботи були використані наступні методи: аналіз і дослідження літератури,економічні методи. Розділ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «Первомайський ПМКК» і практика бюджетування 2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства ПрАТ «Первомайський ПМКК» Об’єктом дослідження я обрав – приватне акціонерне товариство «Первомайський молочноконсервний комбінат». Дане підприємство являється суто українським, оскільки це найбільший виробник в нашій державі, який здійснює переробку молока і виготовляє молочні продукти і консерви. [1] Провідна продукція підприємства різні молочні консерви: молоко згущене, какао, вершки, молоко згущене, яке має фруктовий аромат, молоко згущене Іриска. Продукція комбінату має попит не тільки нашій державі, а за межами України. [1] Даний комбінат бере починає свою історію ще з лютого 1956 року і вже тоді він мав проекту потужність і виробляв 20 млн банок молока на рік. Даний комбінат будували зокрема колишні випускники шкіл, вони ж і були першими працівниками. Тоді в складі даного підприємства працювала понад 80% від всього числа працівників. 1958 рік став визначальним роком в історії комбінату, оскільки в цей рік цукровий завод і комбінат з’єдналися в молочний завод.[1]. До 2012 року підприємство мало організаційно – правову форму: публічне акціонерне товариство. З 2018 року – наш об’єкт дослідження став приватним акціонерним товариством. [1] Знаходиться нині підприємство за адресою: Миколаївська область, місто Первомайськ,Проспект Праці,будинок 12. Код ЄДРПОУ – 00418107. На даний час чисельність працівників, як працюють на даному підприємстві складає 811 людей, 3 них 36 працює за сумісництвом. [1] Первомайський молочноконсервний комбінат – один з найбільших провідних молокопереробних підприємств України. Компанія вже кілька десятків років успішно працює на українському ринку, спеціалізуючись на виробництві молочної продукції з незбираного молока. Основним видом діяльності компанії є переробка молока на кисломолочні продукти, виробництво сиру та молочних консервів, а також задоволення потреб споживачів та максимізація прибутку. Завод вбачає свою місію у виробництві екологічно чистої молочної продукції з використанням безвідходних технологій та хоче відповідати очікуванням споживачів, персоналу та суспільству, хоче бачити себе лідером у виробництві згущеного молока в Україні.[1] Компанія «Первомайський МКК» зареєстрована як приватне акціонерне товариство на підставі рішення Виконавчого комітету Первомайської Ради Миколаївської області у відповідності з чинним законодавством України. Товариство реалізує продукцію власного виробництва на ринку молочних консервів. Підприємство самостійно здійснює свою діяльність, розпоряджається продукцією, що випускається, отриманим прибутком, що залишається в його розпорядженні після сплати податків та інших обов'язкових платежів. Однак, така форма організації характеризується складністю та значними витратами на управління, а також необхідністю складання спеціальних звітів на вимогу державних органів, документування всіх операцій, що вимагає залучення високопрофесійних фахівців. В даний час комбінат є одним з лідерів галузі, що роблять істотний вплив на ринок.[1] Для того, що діяльність підприємства була ефективна потрібно чітко визначити його мету. Основна його діяльність світова економіка називає місія, що і повинна визначити причину існування підприємства. Така місія підприємства це виробництво продукції (надати послугу) для того, щоб задовольнити потребу ринку і отримати максимально можливий прибуток. Для того, щоб досягти потрібну мету, підприємство, в нашому випадку ПрАТ «Первомайський МПКК» в процесі своєї діяльності має розв’язати певні завдання, до яких відносяться:[1] - власник підприємства маж отримати дохід; - забезпечити споживача продукцією підприємства завдяки договорам; - матеріально стимулювати персонал підприємства, створювати належні умови праці і можливості зростання працівника по фаху; - постійно створювати нові робочі місця для населення в тій місцевості, де працює підприємство; - здійснювати охорону навколишнього середовища; - здійснювати безперебійну роботу підприємства і виробляти продукцію, яка має високу якість.[1] Завдання перед підприємство повинен висунути власник не зважаючи на форму власності підприємства. Найперше він повинен керуватися ситуацією і зовнішнього і внутрішнього середовища. Власник повинен дбати про свій інтерес, але при цьому має взяти до уваги доцільність завдань з погляду інтересу і профілю, потужність підприємства, наявність грошового і матеріального ресурсу, кваліфікація кадрів, відсутність обмеження на те, щоб займатися даним видом діяльності.[1] Мета власника ( як відомо з офіційно джерела) власниками ПрАТ «Первомайський ПМКК» є Табалов Олександр Миколайович і Табалов Андрій Олександрович в будь-якому випадку це отримати дохід завдяки реалізованій продукції, коли буде задоволений запит соціального і економічного характеру як власника засобу виробництва, так і трудового колективу. Підприємство в ринковій економіці може працювати на умові комерційного розрахунку, самоокупності і самофінансування. Вони може самостійно укласти договір з постачальником по потрібному йому виробничому ресурсу, наймає робочу силу, здійснює різні розрахунку. Підприємство має нести відповідальність за несвоєчасну сплату податку і інших видатків, повинно покривати з власного доходу весь збиток і витрати.[1] Директором обраний: Бажан Олександр Володимирович. Згідно відомостям зі Статуту об’єкт нашої курсової роботи проводить самостійну діяльність, продає продукцію, за яку одержує прибуток, який залишається в його складі, після того, як сплатить всі податки, а також інші обов’язкові платежі. Але, дана форма підприємства – приватне акціонерне товариства дуже складна і має значні витрати на управління, а також повинна складати спеціальні звіти на вимогу органів держави, документувати всі операції, а для цього потрібно залучувати фахівців, які мають професійний досвід. [1] Для того, щоб здійснювати свою діяльність ПрАТ «Первомайський МКК» має своє найменування, штамп і бланк, веде самостійний баланс. Підприємство впровадило систему якості і систему по управлінню безпечними харчовими продуктам і має сертифікат кошерності HALAL.[1] Об’єкт курсової роботи має лінійно – функціональну структуру управління. На схемі, яку я розмістив в нижче ми бачимо, що управляє підприємством – голова правління в особі генерального директора. Крім того, я хочу відмітити, що підприємство має в своєму складі відділ маркетингу, завдяки якому може надаватися вся інформація іншому підрозділу, для того, щоб орієнтовувати їх діяльність, але вказаний відділ на мою думку не досить розвивається. [1]