0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роздрібного продажу товарів за зразками (за матеріалами приватного акціонерного товариства «Світ меблів – Україна») (ID:876179)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗДРІБНОГО ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ЗА ЗРАЗКАМИ: ЗМІСТ, МТОДИ, ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ 5 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗДРІБНОГО ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ЗА ЗРАЗКАМИ В ПРАТ «СВІТ МЕБЛІВ – УКРЇНА» 9 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 9 2.2 Аналіз обсягів та структури роздрібного продажу товарів за зразками в ПраТ «Світ меблів– Україна» 14 2.3. Логістичні обмеження організації роздрібного продажу товарів за зразками в ПраТ «Світ меблів– Україна» 16 2.4. Стратегія ціноутворення в ПраТ «Світ меблів– Україна» 21 РОЗДІЛ3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗДРІБНОГО ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ЗА ЗРАЗКАМИ В ПРАТ «СВІТ МЕБЛІВ – УКРАЇНА» 28 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У розвитку економіки України особливе значення має роздрібна торгівля – важлива форма збуту товарів. Роздрібна торгівля - це торгівля окремими продовольчими та непродовольчими товарами або невеликими партіями для особистого (некомерційного) використання споживачів. Збут продукції та послуг кінцевим споживачам. Основним завданням роздрібної торгівлі є доставка товарів до споживачів, організація комерційного обслуговування покупців та надання послуг. Правильна організація комерційної діяльності підприємства роздрібної торгівлі сприяє збільшенню обсягу продажів, повному задоволенню загальних потреб населення та максимізації прибутку. Торговельні мережі надають можливість швидко та зручно з мінімальними витратами зусиль та часу придбати необхідні товари та послуги в умовах вільного вибору та широкого асортименту, неподалік від місця проживання та роботи, у необхідній кількості. Одним із результатів процесу становлення економіки України стало формування товарних ринків та загострення внутрішньої та міжгалузевої конкуренції між виробничими і торговельними підприємствами. Актуальність обраної теми полягає у зростанні важливості розвитку роздрібної торгівлі за зразками. Тому що рітейл може не тільки динамічно реагувати на зміни ринкового середовища, а й покращувати якість життя, своєчасно задовольняючи потреби кожного споживача. Метою даної роботи є дослідження організації роздрібного продажу вибірки товарів у приватному акціонерному товаристві «Світ меблів– Україна». А також аналіз економічно-організаційних характеристик підприємства та надання рекомендацій щодо покращення організації роздрібного продажу товарів за зразками у приватного акціонерного товариства «Світ меблів– Україна». Завдання курсової роботи на тему "Організація роздрібного продажу товарів за зразками" для приватного акціонерного товариства «Світ меблів– Україна» полягає в наступному: 1. Охарактеризувати основні теоретичні засади організації роздрібного продажу товарів за зразками; 2. Аналіз обсягу та структури роздрібного продажу товарів за зразками в мережі магазину; 3. Розібрати основні логістичні обмеження організації роздрібного продажу товарів за зразками та їх ціноутворення приватному акціонерному товаристві «Світ меблів – Україна»; 4. Запропонувати заходи щодо покращення процесів організації роздрібного продажу товарів за зразками у приватному акціонерному товаристві «Світ меблів– Україна». Об’єктом дослідження курсової роботи є процес організації продажу товарів за зразками в магазинах компанії. Визначення основних елементів організації роздрібного продажу товарів за зразками у приватному акціонерному товаристві «Світ меблів– Україна». Предметом дослідження є теоретичні засади, на яких ґрунтується організація роздрібного продажу товарів за зразками та їх практичне використання на прикладі ПраТ «Світ меблів– Україна». Джерелом дослідження є Закон України «Про затвердження Рекомендацій щодо організації продажу товарів за зразками», а також низка навчальних посібників та підручників. Методи дослідження. У курсовій роботі використано метод аналізу та синтезу, метод горизонтального та вертикального аналізу, аналіз літератури (дослідження літератури, закони та нормативні акти); математичний аналіз і прогнозування; логічне узагальнення. Практичне значення одержаних результатів є удосконалення організації роздрібного продажу товарів за зразками у приватному акціонерному товаристві «Світ меблів– Україна». Результати дослідження допоможуть магазинам ПраТ «Світ меблів– Україна» збільшити продажі та залучити нових клієнтів завдяки покращенню процесів організації роздрібного продажу товарів за зразками. Організація продажу товарів за зразками є важливим елементом конкурентоспроможності магазинів меблів та інших торгівельних підприємств. Тому, дослідження даної теми має велике значення для практичного застосування в галузі роздрібної торгівлі.