0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємства (ID:927218)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 74
Рік виконання: 2023
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т Стор. ВСТУП……………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ………………………………………………………. 6 1.1. Сутність конкурентоспроможності продукції підприємства……… 6 1.2. Дослідження факторів та умов формування конкуренто спроможності продукції підприємства……………………...................... 1.3 Методи оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства. 12 18 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ МАРГАРИНОВИЙ ЗАВОД»… 23 2.1. Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства…………….. 23 2.2 Аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства…………. 2.3 Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства………… 32 39 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПРАТ «КИЇВСЬКИЙ МАРГАРИНОВИЙ ЗАВОД» ………………………… 3.1 Розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства……………………………………………………………… 3.2 Економічне обґрунтування доцільності запропонованих заходів…. 47 47 53 ВИСНОВКИ……………………………………………………………… 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………... 68 ДОДАТКИ………………………………………………………………... 74
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У сучасних умовах розвитку глобалізаційних процесів і посилення євроінтеграції нашої країни до міжнародної спільноти важливу роль відіграє питання підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняних суб’єктів господарювання, ефективність виробничо-господарської діяльності котрих напряму залежить від рівня конкурентоспроможності продукції. Для управління нею виникає потреба у дослідженні конкурентоспроможності продукції підприємства, показників і закономірностей її формування, інструментальних управлінських засобів, методів та методик оцінки, за відповідно до результатів яких приймаються дієві управлінські рішення стосовно її підвищення. Конкурентоспроможність продукції є важливим показником успішності будь-якої компанії. Вона визначає складову успіху будь-якого суб’єкта господарювання на ринку та формує результати його діяльності. На сучасному етапі, коли ринок насичений продукцією і послугами, важливо знати, як саме вивчати конкурентоспроможність власної продукції, аби забезпечити ефективну конкуренцію на ринку і зростання чистого доходу. Оцінка конкурентоспроможності в динаміці надає можливість здійснити оцінку ефективності менеджменту підприємства. Базуючись на викладеному, тематика кваліфікаційної роботи є актуальною. Проблематика конкурентоспроможності продукції досліджується у працях багатьох українських і зарубіжних науковців, котрі застосовують різні підходи до трактування її суті та способів (методів, методик) оцінки. Серед науковців, котрі здійснили значний внесок у розробку даного питання, виокремимо праці Агафонової М.С., Бєляєвої С.В., Воловікової Б.П., Волошина А.В., Гайрбекової Р.С., Кочеткової О.В., Ліфіка І.М., Малого Д.М., Нагапетяна З.Х., Орлової Є.С., Сітайло А.О., Желуденка К. В., Башука Г.О., Козловського Є. А., Приймаченка О.А, Герасимової В. О., Станіславика О. В., та інших. Проте, незважаючи на наявність широкої теоретико - методичної бази, значне коло теоретико - практичних питань із управління та оцінки конкурентоспроможності продукції, особливо на рівні підприємницьких структур, потребують подальших досліджень. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та формулювання практичних рекомендацій щодо оцінювання конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Київський маргариновий завод» та розробки заходів з її підвищення. Головними завданнями дипломної роботи є: - визначити сутність конкурентоспроможності продукції підприємства; - дослідити фактори та умови формування конкуренто спроможності продукції підприємства; - визначити методи оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства; - проаналізувати техніко-економічні показники діяльності підприємства; - здійснити аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства; - оцінити конкурентоспроможність продукції підприємства; - розробити заходи з підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства; - надати економічне обґрунтування доцільності запропонованих заходів. Об‘єкт дослідження. Об'єктом дослідження дипломної роботи є сукупність теоретико-методичних аспектів оцінки конкурентоспроможності продукції досліджуваного підприємства. Предмет дослідження. Предметом дослідження є оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємства на матеріалах ПрАТ «Київський маргариновий завод». Методи дослідження. У кваліфікаційні роботі використано наступні загальнонаукові і спеціальні методи наукових досліджень: аналізу та синтезу, логічного узагальнення, морфологічний метод (під час характеристики теоретичних положень і систематизації методичних підходів за темою дослідження); графічний і табличний методи, методи конкурентного аналізу, (під час техніко – економічної характеристики підприємства, оцінки рівня конкурентоспроможності його продукції); аналізу економічної ефективності (при обґрунтуванні впливу заходу на основні показники діяльності підприємства). Інформаційна база дослідження. Інформаційні ресурси, на котрих здійснено дослідження в кваліфікаційній роботі, формуються з наукових праць, зокрема монографічних, українських та зарубіжних науковців, навчально-методичних джерел, статей у виданнях, матеріалів науково-практичних конференцій, даних офіційних сайтів досліджуваного підприємства і його ключових конкурентів, фінансової звітності підприємства. Практичне значущість. Результати дослідження конкуренто спроможності продукції підприємства мають велике значення для управління бізнесом та розвитку підприємства, і можуть використовуватись для прийняття управлінських рішень та планування подальшого розвитку. Структура дипломної роботи. Дипломна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. Робота містить 22 таблиці, 17 рисунків, 4 додатки. Список використаних джерел містить 45 найменувань.