Планування витрат з виробництва ковбас в місті Первомайськ Миколаївської області (ID:939769)
Зміст
ВСТУП 6
1. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ З ВИРОБНИЦТВА КОВБАС
1.1 Огляд перспективних сфер діяльності в регіоні 7
1.2 Обгрунтування вибору виду діяльності 8
1.3 Основні етапи створення власного бізнесу 9
1.4 Опис основних бізнес – процесів 11
1.5 Виробнича програма 12
2 ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ З ВИРОБНИЦТВА КОВБАС
2.1 Початкові витрати та джерела їх фінансування 15
2.2 Постійні та змінні виробничі витрати 18
2.3 Адміністративні витрати 23
2.4 Витрати на збут 25
3 ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ З ВИРОБНИЦТВА КОВБАС
3.1 Розрахунок фінансових результатів від реалізації ковбасних виробів 29
3.2 Баланс доходів та витрат 33
3.3 Ефективність діяльності з виробництва ковбас 35
Висновки 37
Список використаної літератури 38
Додатки
Додаток А Заява на оформлення ФОП
Додаток Б Зразок реклами
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність виготовлення ковбасних виробів: виробництво ковбаси непросте, але це дуже прибутковий вид діяльності. Адже більшість людей регулярно їдять ковбаси, сосиски та інші м’ясні продукти. Це незамінні товари, які користуються попитом, адже незалежно від ситуації в країні продукти харчування будуть купувати.
Мета: Планування витрат з виробництва ковбас в місті Таврійськ.
Завдання: Такий популярний продукт, як ковбаса, готується в багатьох країнах водночас є дуже популярним, має чудовий смак і апетитний аромат. Магазини, які певним чином пов'язані з виробництвом продуктів харчування, залишаються в будь-якій економічній ситуації.
Ковбаса давно є одним з найпопулярніших видів м’ясних продуктів в Україні. Це смачно, поживно і миттєво готово до вживання.
Ковбасний ринок останнім часом динамічно розвивається, завдяки стабільно зростаючому попиту на цю продукцію. Попит на ковбасні вироби є завжди, але і конкуренція в цій галузі харчової промисловості досить жорстка. Однак, такий
бізнес не втрачає своєї привабливості в очах підприємців. При правильній організації він може бути більш ніж рентабельним.
Українські виробники виходять на ринки інших країн зі своєю продукцією і поступово нарощують свої експортні можливості. Цьому особливо сприяє той факт, що ковбасний ринок в Україні має великий та різноманітний асортимент, який задовольнить смаки різних споживачів. У нашій країні смак, ціна та марка є головними пріоритетами споживачів при виборі ковбасних виробів. Отже, найпопулярнішим ходовим видом ковбасної продукції є широкий вибір варених ковбас, сосисок та сардельок.
Інші роботи з даної категорії: