Управління збутовою діяльністю підприємства (ID:939770)
Зміст
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА БАЗА ДІЯЛЬНОСТІ ЗІ ЗБУТУ 5
1.1. Економічна суть терміну «збут» та його місце в діяльності організацій 5
1.2. Функції, принципи та структура процесу збуту на підприємствах 12
Висновки до розділу 1 18
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ ТА УПРАВЛІННЯ НИМ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" 19
2.1. Аналіз фінансово-економічного становища діяльності ТОВ "Сільпо-фуд" 19
2.2. Оцінка результативності управління збутом у . ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 31
Висновки до розділу 2 37
РОЗДІЛ 3. МОЖЛИВОСТІ ТА НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЗБУТУ В ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 38
Висновки до розділу 3 46
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
Зразок роботи
ВСТУП
Управління збутовою діяльністю підприємства є однією з окремих складових ефективного функціонування будь-якої компанії. Цей процес відбувається у забезпеченні запиту на продукцію або послуги, які надаються підприємству, та їх подальшому.
Управління збутом включає в себе визначення цільових ринків, розробку стратегій продажу, формування ціни, рекламну діяльність та контроль за результативністю збутової діяльності. Ефективне управління збутом дозволяє підприємству отримувати максимальний прибуток та використовувати лідируючі позиції на ринку.
У світі швидко змінюються умови конкуренції та споживчі запити, тому управління збутом стає складним та вимагає нестандартних рішень та новаторських підходів. Використання сучасних технологій та методів аналізу даних може значно полегшити цей процес та допомогти підприємству підвищити ефективність його збутової діяльності.
У дипломній роботі буде досліджено сучасні підходи до управління збутовою діяльністю та вважають їх застосування на прикладі конкретного підприємства. Також будуть проаналізовані фактори, які впливають на ефективність збутової діяльності та представлені шляхи їх подолання.
Основна мета дипломної роботи полягаємо в розробці рекомендацій щодо покращення збутової діяльності обраного підприємства.
Завдання дипломної роботи:
• вивчити теоретичні основи управління збутовою діяльністю підприємства;
• провести аналіз ефективності управління збутовою діяльністю ТОВ «Сільпо-Фуд»;
• розробити пропозиції щодо вдосконалення збутової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»
Об’єкт дослідження – збутова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд».
Предмет дослідження - теоретичні, методичні та практичні підходи до управління збутовою діяльністю
Джерелами інформації були: праці провідних вітчизняних і зарубіжних вчених, фундаментальні положення менеджменту, аналітичні огляди, зібрані, опрацьовані й узагальнені автором.
В першому розділі розглянуті теоретичні аспекти управління збутовою діяльністю. Описані завдання, які ставляться перед підприємством при розробці збутової стратегії. Виділено основні завдання збутової діяльності, функції та інструменти.
У другому розділі проаналізовано процес управління збутової діяльності на підприємстві, описаний кожен етап, а також які завдання повинні бути виконані у результаті оцінки.
У третьому розділі рекомендовані заходи щодо вдосконалення збутової діяльності на підприємстві. Дана оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.
Інші роботи з даної категорії: