Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі: Fedoriv Agency) (ID:958208)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОРГАНІЗАЦІЇ (ПІДПРИЄМСТВА, ФІРМИ, ОБЄДНАННЯ) В РИНКОВИХ УМОВАХ 5
1.1.Поняття та сутність конкурентоспроможності організації 5
1.2. Підходи до оцінки та управління конкурентоспроможності організації 11
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОРГАНІЗАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ FЕDORIV AGENCY 18
2.1. Характеристика діяльності підприємства FedorivAgency 18
2.2. Аналіз конкурентних переваг FedorivAgency 21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ FЕDORIV AGENCY 26
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Наявність на ринку великої кількості суб’єктів господарювання, посилення процесів глобалізації, загострення конкуренції, поява нових загроз – всі це лише ускладнює бізнес-середовище діяльності підприємства. В таких умовах конкурентоспроможність стає вирішальним чинником успіху будь-якого підприємства, а її високий рівень - свідченням ефективного функціонування суб’єкту господарювання, можливості його адаптації до змін зовнішнього середовища, відповідності співвідношення «ціна - якість» очікуванням наявних та потенційних споживачів. Саме тому існує необхідність пошуку нових шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства та формування конкурентних переваг як одної з передумов його виживання на сучасному ринку.
Мета курсової роботи полягає в аналізі конкурентоспроможності підприємства FedorivAgency.
Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання:
- розглянути поняття та сутність конкурентоспроможності організації;
- описати підходи до оцінки та управління конкурентоспроможності організації;
- дати характеристику діяльності підприємства FedorivAgency;
- провести аналіз конкурентних переваг FedorivAgency;
- визначити шляхи покращення управління конкурентоспроможністю підприємства FedorivAgency.
Об’єкт дослідження – підприємство FedorivAgency.
Предмет дослідження – процес аналізу управління конкурентоспроможністю підприємства FedorivAgency.
В роботі застосовувалися такі наукові методи: системного аналізу, абстракції та аналогії; економіко-статистичні, функціонального аналізу, класифікації, типології, порівняльного аналізу.
Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених-економістів, нормативно-правові акти державних органів.
Структура курсової роботи: вступ, 3 розділи, висновок, список використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: