0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції харчової промисловості» (на прикладі ДП ВАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат №10» та «Хлібокомбінат №11» )” (ID:99521)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 61
Рік виконання: 2011
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 1.1 Характеристика конкурентоспроможності продукції, її параметри та методи оцінки 1.2 Оцінка якості продукції та її роль у формуванні конкурентоспроможності продукції підприємства 1.3 Державне регулювання якості харчових продуктів РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ ТА ПІДПРИЄМСТВ – ОСНОВНИХ ВИРОБНИКІВ 2.1 Загальна характеристика галузі 2.2 Економічна оцінка ДП ВАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат №10» 2.3 Економічна оцінка ДП ВАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат №11» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 3.1 Порівняльна характеристика рівня якості та конкурентоспроможності продукції підприємств 3.2 Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції підприємств ДП ВАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат №10» та «Хлібокомбінат №11»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову