0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу книга (ID:1217159)

Тип роботи: книги
Сторінок: 200
Рік виконання: 2025
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ до маркетингу 1.1. Суть, завдання та функції маркетингу 1.2. Еволюція маркетингових концепцій 1.3. Маркетинг у сучасній економіці 2. Маркетингове середовище 2.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище маркетингу 2.2. Мікро- і макросередовище підприємства 2.3. Аналіз ринку і конкурентів 3. Поведінка споживачів 3.1. Фактори впливу на поведінку споживачів 3.2. Процес прийняття рішення про купівлю 3.3. Сегментування ринку і цільові аудиторії 4. Маркетингові дослідження 4.1. Сутність і етапи маркетингових досліджень 4.2. Методи збору і аналізу інформації 4.3. Інтерпретація даних і прийняття рішень 5. Маркетингова товарна політика 5.1. Поняття товару і його класифікація 5.2. Життєвий цикл товару 5.3. Брендинг та упаковка 6. Цінова політика в маркетингу 6.1. Визначення цінової стратегії 6.2. Методи ціноутворення 6.3. Знижки, націнки, та інші цінові інструменти 7. Розподіл і збутова політика 7.1. Канали збуту та їх види 7.2. Логістика в маркетингу 7.3. Управління збутовими мережами 8. Комунікаційна політика маркетингу 8.1. Просування товару 8.2. Реклама, PR, прямий маркетинг 8.3. Інтернет-маркетинг та соціальні мережі 9. Стратегічний маркетинг 9.1. Стратегії зростання і конкурентної боротьби 9.2. Позиціонування товарів і брендів 9.3. Планування і контроль маркетингової діяльності 10. Маркетинг у спеціалізованих сферах 10.1. Маркетинг послуг 10.2. Соціальний та некомерційний маркетинг 10.3. Міжнародний маркетинг
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Вступ до маркетингу 1.1. Суть, завдання та функції маркетингу 1.2. Еволюція маркетингових концепцій 1.3. Маркетинг у сучасній економіці 2. Маркетингове середовище 2.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище маркетингу 2.2. Мікро- і макросередовище підприємства 2.3. Аналіз ринку і конкурентів 3. Поведінка споживачів 3.1. Фактори впливу на поведінку споживачів 3.2. Процес прийняття рішення про купівлю 3.3. Сегментування ринку і цільові аудиторії 4. Маркетингові дослідження 4.1. Сутність і етапи маркетингових досліджень 4.2. Методи збору і аналізу інформації 4.3. Інтерпретація даних і прийняття рішень 5. Маркетингова товарна політика 5.1. Поняття товару і його класифікація 5.2. Життєвий цикл товару 5.3. Брендинг та упаковка 6. Цінова політика в маркетингу 6.1. Визначення цінової стратегії 6.2. Методи ціноутворення 6.3. Знижки, націнки, та інші цінові інструменти 7. Розподіл і збутова політика 7.1. Канали збуту та їх види 7.2. Логістика в маркетингу 7.3. Управління збутовими мережами 8. Комунікаційна політика маркетингу 8.1. Просування товару 8.2. Реклама, PR, прямий маркетинг 8.3. Інтернет-маркетинг та соціальні мережі 9. Стратегічний маркетинг 9.1. Стратегії зростання і конкурентної боротьби 9.2. Позиціонування товарів і брендів 9.3. Планування і контроль маркетингової діяльності 10. Маркетинг у спеціалізованих сферах 10.1. Маркетинг послуг 10.2. Соціальний та некомерційний маркетинг 10.3. Міжнародний маркетинг