0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу та реклами реферат (ID:1217480)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Етика
Сторінок: 40
Рік виконання: 2025
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ 2. Поняття та сутність маркетингу 2.1. Визначення маркетингу 2.2. Функції маркетингу 2.3. Принципи та завдання маркетингу 3. Маркетингові дослідження та їх роль в ринковій діяльності 3.1. Види маркетингових досліджень 3.2. Етапи проведення маркетингових досліджень 4. Маркетингові стратегії та планування 4.1. Сегментація ринку та вибір цільової аудиторії 4.2. Позиціонування товару на ринку 5. Сутність та роль реклами в маркетингу 5.1. Визначення реклами та її функції 5.2. Види реклами 5.3. Етапи розробки рекламної кампанії 6. Засоби та інструменти рекламної діяльності 6.1. Засоби масової інформації в рекламі 6.2. Інтернет-реклама та сучасні технології просування 7. Взаємозв’язок маркетингу та реклами в умовах ринкової економіки 8. Висновки 9. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст 1. Вступ 2. Поняття та сутність маркетингу 2.1. Визначення маркетингу 2.2. Функції маркетингу 2.3. Принципи та завдання маркетингу 3. Маркетингові дослідження та їх роль в ринковій діяльності 3.1. Види маркетингових досліджень 3.2. Етапи проведення маркетингових досліджень 4. Маркетингові стратегії та планування 4.1. Сегментація ринку та вибір цільової аудиторії 4.2. Позиціонування товару на ринку 5. Сутність та роль реклами в маркетингу 5.1. Визначення реклами та її функції 5.2. Види реклами 5.3. Етапи розробки рекламної кампанії 6. Засоби та інструменти рекламної діяльності 6.1. Засоби масової інформації в рекламі 6.2. Інтернет-реклама та сучасні технології просування 7. Взаємозв’язок маркетингу та реклами в умовах ринкової економіки 8. Висновки 9. Список використаних джерел