0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив засобів масової інформації на молодь (ID:1124828)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………..……. 3 Розділ І. Масова інформація в системі соціального формування особистості 1.1. Форми і засоби засобів масової інформації………………….… 4 1.2. Функції масової інформації…………………………………..….. 5 Розділ ІІ. Вплив масової інформації на соціальне виховання 2.1. Вплив засобів масової інформації на соціалізацію молоді……………………………………………...…….. 11 2.2. Соціально-психологічний вплив ЗМІ………………….……….. 16 Розділ ІІІ. Соціологія засобів масової інформації 3.1. Специфіка засобів масової інформації…………………..……… 21 3.2. Основні об’єкти соціологічних досліджень засобів масової інформації……………………………………..……. 22 3.3. Ефективність засобів масової інформації……………….…….. 24 Розділ ІV. Проблеми формування ціннісних орієнтацій молоді засобами радіо………………………………………………………… 25 Висновки ……………………………………………………….……………… 27 Список літератури………………………………………………..…………….. 28 Додатки……………………………………………………….………………… 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасний період розвитку українського суспільства успішне рішення політичних, економічних і соціальних задач усе більше залежить від дії такого суб'єктивного фактора як соціальна активність особистості. Важливу роль у формуванні активності грають засоби масової інформації. Про зростаючу роль друкованих видань, радіо і телебачення в суспільному житті країни свідчать їхній бурхливий ріст, поширеність і доступність масової інформації. Друковане й усне слово, телевізійне зображення здатні в найкоротший термін досягти самих віддалених районів, проникнути в будь-яке соціальне середовище. Широкі можливості засобів масової інформації викликають необхідність вивчати механізми їхнього функціонування і розвитку, ефективність впливу на аудиторію. На відміну від традиційного підходу до вивчення ефективності засобів масової інформації, обмеженого аналізом споживання аудиторією масової інформації, при якому виміряються головним чином масштаби "охоплення" газетами, радіо і телебаченням багатомільйонних аудиторій, системний підхід дозволяє визначити, що масштаби реального впливу ЗМІ на соціальну активність особистості поки ще далекі від очікуваного. Установлено, що масово-комунікаційна діяльність сучасної людини, зв'язана зі споживанням, використанням і виробництвом масової інформації, при тотальній поширеності і доступності інформація стає необхідною умовою і засобом здійснення практично будь-якої соціальної діяльності: суспільно-політичної, пізнавальної, трудової і ін. Однак це відбувається лише тоді, коли зміст і форма масової інформації змінюється відповідно до інформаційних інтересів і потреб людей. Соціологічне дослідження проблем ефективності ЗМІ, впровадження їхніх результатів у журналістську практику буде сприяти більш повному відображенню процесу соціально-економічного розвитку суспільства.