0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціальні мережі, як джерело новин (ID:1218646)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 29
Рік виконання: 2025
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ДЖЕРЕЛА НОВИН 1.1. Поняття та класифікація соціальних мереж у медіасистемі 1.2 Соціальні мережі в системі масової комунікації 1.3 Специфіка поширення новин у соціальних мережах 1.4 Фейки, дезінформація і фактчекінг: ризики та виклики 1.5.Етичні та правові аспекти поширення новин у соціальних мережах під час агресії рф СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Саме поняття «соціальна мережа» було введене в широке використання ще у 1954 році соціологом Манчестерської школи Джеймсом Барнсом. На його думку соціальна мережа – це соціальна структура, яка складається з багатьох вузлів — соціальних об'єктів (соціальна група, людина, особистість, індивід) — та зв’язків між ними, які загалом можна визначити, як соціальні взаємовідносини. Однак широкого поширення цей термін набув лише з поширенням Інтернету. Саме тоді цим терміном почали позначати онлайн-ресурси, функціонал яких в цілому дає змогу користувачам презентувати себе у медіа-просторі, створюючи свою персональну сторінку (акаунт) для спілкування з іншими користувачами мережі. [17, с. 50] У 1995 році Ренді Конрад заснував на той час інноваційний веб-сайт Classmates.com, який відкрив надзвичайно багато нових можливостей для соціальної взаємодії людей в Інтернеті. Платформа дозволяла користувачам відновлювати та підтримувати контакти з людьми, з якими вони були в тісному контакті протягом усього свого життя — від дитячого садка та школи до вищих навчальних закладів, роботи, військової служби та багатьох інших сфер діяльності. Крім того, Classmates.com став одним із найперших онлайн-сервісів, який в цілому заклав основу для подальшого розвитку соціальних мереж. Його успіх загалом продемонстрував, як інтернет практично може стати платформою для зберігання спогадів, обміну інформацією та підтримки значущих міжособистісних зв’язків людини. Такий підхід згодом послужив натхненням для створення численних сучасних соціальних мереж, що використовуються мільйонами людей по всьому світу для збереження контактів і налагодження нових знайомств. Пізніше була створена SixDegrees.com — перша у всьому світі соціальна мережа, яка в цілому дозволяла користувачам формувати власні профілі, додавати один одного до списку друзів та обмінюватися своїми повідомленнями. Цей проєкт став на нашу думку став на той час новаторським кроком саме у галузі створення віртуальних соціальних зв’язків, однак проіснував цей новаторський проєкт тільки до 2001 року. З 2001 року почали з’являтися соціальні платформи, які використовували концепцію «Коло друзів» (англ. Circle of Friends). Цей підхід з нашої точки зору дозволяв візуалізувати та розширювати власну мережу знайомств через спільні зв’язки людей. Максимального поширення така модель набула у 2002 році з запуском Friendster — платформи, яка доволі швидко здобула популярність, особливо ця популярність торкнулася країн Азійсько-Тихоокеанського регіону. Friendster стала однією з перших мереж, яка доволі комплексно поєднала в собі профілі користувачів, систему друзів та можливість взаємодії в мережі. У 2003 році з’явилася ще одна відома у свій час платформа — MySpace, яка через короткий час стала лідером серед соціальних мереж, особливо серед молодіжної аудиторії. MySpace дозволяв користувачам персоналізувати свої сторінки, додати музику, блоги та фотографії, саме це зробило його улюбленим місцем спілкування для артистів, музикантів та підлітків. Наступного року, 4 лютого 2004 року, студент Гарварду Марк Цукерберг заснував мережу під назвою Thefacebook (пізніше — просто Facebook), яка на перших етапах була доступна тільки студентам Гарвардського університету. Проєкт одразу здобув велику популярність вже протягом першого місяця існування там зареєструвалась половина студентів закладу. Незабаром сайт розширив доступ до також для інших престижних університетів США, включаючи Стенфорд, Єль та Колумбійський університет, а також згодом до навчальних закладів Канади. Вже влітку 2004 року офіційно була заснована компанія Facebook Inc., яку очолив на перший час підприємець Шон Паркер. У червні того ж року офіс компанії переїхав до Пало-Альто (Каліфорнія). 26 вересня 2006 року Facebook відкрився для всіх користувачів віком від 13 років, які мали дійсну електронну адресу. Це стало переломним моментом — мережа перетворилася з університетської платформи на глобальний інструмент комунікації. Сьогодні Facebook охоплює близько третини населення планети, включаючи мільйони мобільних користувачів. У той же період, у 2004 році, компанія Google запустила власний соціальний сервіс — Orkut, який був спробою створити альтернативу існуючим платформам. Orkut набув певної популярності в Бразилії та Індії, однак не зміг витримати конкуренції з Facebook і MySpace.